Wednesday, June 22, 2011

Susahnya Bila Nak Cepat



Salam buat semua ...
Rasa macam nak menangis pagi ni . Memang la malam tadi kepenatan sampai rumah dah lewat . Pasti penat dan mengantuk . Tapi pagi ni perlu lagi ke kampung untuk urusan penggebumian nenek . Tapi anak bertiga ni liat nak bangun . Arghh rasa macam nak meraung jer . Nak meleleh air mata . Maisarah mandi punya lah lama...azhad dan aqilah marsya  lum mau bangun .

Nak ke rumah orang meninggal perlu bawa anak bersarapan dulu , bagi kenyang baru lega kan ? kat sana bukan ada makanan pun . Minyak kereta dah 'E' nak isi pulak ...semua tu pakai masa . Nak marah pun tak boleh sebab memang kepenatan , kita yang tua pun letih ni pulak budak - budak kecik di usung malam - malam buta ke sana sini malam tadi . Harap mereka faham situasi ni ...serba salah tapi memang kena melaluinya juga . 

Tangan ummi ada 2 je untuk urus semuanya...aduhh , saat suami takda perlu berdepan dengan semua ni sendirian ?

www.tips-fb.com

18 comments:

gedek! said...Reply To This Comment

jangan stress sangat...!

janga biarkan masalah yang kontrol kita!

sha a.s said...Reply To This Comment

sabar kak..sabar...jgn stress...

bujal X said...Reply To This Comment

sabar je la kak~~slow2 ~~

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

sabar..budak2 biasalah liat sikit nak bangun pagi lebih2 lagi kalau diaorang penat..dalam keadaan sekarang miza keseorangan kena pandai jaga diri sendiri jugak..nenek meninggal?salam takziah..

misza said...Reply To This Comment

semoga semua urusan dipermudahkan. InsyaAllah...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dengan keadaan LM yg sarat lagi kakak dapat bayangkan memang letih. Masa inilah ingat hubby dan meleleh airmata. Kesiannya....

Mek Norfa said...Reply To This Comment

sabar yer kak.. insyaAllah biar semuanya berjalan dengan lancar. takziah kak

Cik SHiNJU said...Reply To This Comment

Semoga dipermudahkan segala urusan olehNYA...

Peri PiA said...Reply To This Comment

tenang ye LM,jgn kelam kabut bia lmbt asal slmt

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

SALAM TAKZIAH.....

KECIAN UMMI WAT KEJE URUS SANA SINI SORG2....MAI SINI SHIDA TOLONG

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

biase la tu kalau dah sorang x menang tangan di buatnye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

sabar byk2 k...

Nini Hartini said...Reply To This Comment

rumah nenek akak kat mana?jauh ke dr rumah akak?

Kimbab Recipe (Korean Dish)
.

emieysandra said...Reply To This Comment

sabar la sis..takziah ats pemergian arwah nenek sis tu.

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

dugaan kak, sabar ye. :)

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai...siannya.mesti penat kan. kalau mish, dah rasa nak nangis tu. huhu..sabar ye kak....

bersama kak Es said...Reply To This Comment

banyak sabar ye dik..
mmg terasa berat .. nak2 pulak dah trimester ke 3 ni .. sabar ye

anamizu said...Reply To This Comment

banyakkan sabar ye ummi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...