Saturday, June 25, 2011

Tak Larat La...



Assalamualaikum..
Semakin hari rasa semakin tak larat je diri ni . Mungkin kerana kandunganku telah semakin membersar dan membataskan pergerakan . Kandungan kali ni agak perit dan sulit sikit berbanding dengan 3 anak  yang sebelumnya . Betullah orang kata tiap kali mengandung tak sama . 


Apa khabar suami tercinta di Qatar ye ? siannyer encik suami terpaksa masak sendiri . Hari ni menu kari sardin katanya . Pasti sedap masakan encik suami , lama sungguh tak rasa air tangan nya . Semalam encik suami makan nasi ayam je kat kedai . Aduhh teringat pula menu tu . Selalu je LM masak menu nasi ayam buat santapan sekeluarga . Tapi bila encik suami takda depan mata ni semangat nak masak sesuatu yang istimewa tak wujud pun . Nak makan pun tak tertelan , kesian dan terkenang dirinya yang makan ala kadar saja kat sana . 


Masak untuk makan sorang bukan syok sangat pun , sebab tulah dia malas nak masak beria - ia sangat kot ? Aduhh dalam diri semakin tak larat ni , hati pula jadi sayu mengenangkan suami yang jauh . Sayu pula menjengah di hati , air mata mula menitis...arghhh tak sukanya dengan perasaan ni . Terseksa merindu !

www.tips-fb.com

14 comments:

Izan Ishak said...Reply To This Comment

betullah LM... perasaan mulalah rasa macam2 bila en suami jauh di mata kan. nak buat apa2 pun rasa tak semangat je~

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

sabar eks kakak~ :)

forever love said...Reply To This Comment

saba ye ummi... nanti balik la tue.. saba ye ummi.. jaga diri taw

sha a.s said...Reply To This Comment

hurmmm..bile bjauhan dgn suami mmg cmtu la kak...Sha pn yg ade hari2 depan mata pn, x sbr nk tggu balik lepas keje, psl rindu nk jmpe n borak2 ngan Cik Suami Sha.........tu la peneman hidup kita kn... :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

tu rupenye perasaan isteri ek..hurm22..

BlueberrY CheesE said...Reply To This Comment

akak, akak sangat tabah. ira kagum! semoga akak akan terus tabah n kuat menghadapi hari2 mendatang. take care ye kak. xsabar nak tggu baby baru. mesti comel macam mama die =)))

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

sabar kak sabar :D

sarah-najwan said...Reply To This Comment

tabahkn hati sis..sekejap ajo..pejam celik tak lama dah..

emosi kena jaga bulan2 akhir nk bersalin ni..nati kat dlm pun turut bersedih..:)

biasalah rindu suami tapi bole skype malam2 nati..hehee

Peri PiA said...Reply To This Comment

LM saba byk2 k,tenang kan fikiran

LM due bile?bersalin kat mane?

emieysandra said...Reply To This Comment

wah..saling merindu ni. ehehe, sabo yer sis..^^

M Fizan said...Reply To This Comment

jauh menerbitkan rindu..hihi

jangan banyak jalan, kak..rehat2 jer..

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

bayangkan spt dia ada kat sisi...mesti bertambah2 mkn...

**::CIKNUURUL::** said...Reply To This Comment

sedih kn bile knangkn die yg jauh,.ape yg d mkn,,.aduhaii,.CN xkwen lg pon dh rse cmtu,.huhu,.sbr ek kak,.

caliph shuriken said...Reply To This Comment

owh rsa cmtu ek...

latest en3: ada apa dengan botol mineral

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...