Wednesday, June 29, 2011

Turun Berat



Assalamualaikum ....

Sebenarnya dah 2 hari LM perasan berat badan ni turun . Tapi mungkin juga penimbang di rumah ni rosak..fikir LM dalam hati . Rupa - rupanya , memang terjawab sudah . Memang berat badanku turn sebanyak 2.3 kg . Ishh tak pernah pun turun berat masa peknen dah akhir - akhir ni . Dulu masa Aqilah , turun berat sekilo , seminggu lepas tu lahirlah budak pra matang tu . 

Tapi tadi doktor kata takda masalah pun kalau berat turun , aduhh ye ke doktor di luar sana ? di akhir kehamilan tak jadi masalah ke kalau berat turun ? Mungkin benar , sejak hubby pulang ke Qatar ni dah hampir 2 minggu makan memang LM tak jaga langsung . So tak heran la kalau berat menurun kan ? 
Hish...ayat penyedap hati je sebenarnya...malas nak pusing dan belok kiri kanan , ikhlas cakap di akhir ayat ni bahawa LM sangat rungsing berat badan turun . Risau keadaan baby ..tu je .
www.tips-fb.com

15 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

sayangku LM..
lama tak singgah sini..
windu................

bab turun berat badan tu.. rasanya rindu pada cik abang kot..

jaga kesihatan dan bb ya

muah2..

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

kak, jaga kesihatan, jaga makan...lagi satu jangan stress2.....

take care kak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sis ayu-terima kasih sis...moga sis juga sht ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-tq adik..

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

sy pula risau sbb krg makan & selera makan juga.. kdg2 makan bkn sbb lapar tp takut effect kat baby dlm perut. Berat tu ada la tambah stp bln tp x byk

najihah sahami said...Reply To This Comment

penah dgr gk yg kalau pregnant kena jaga berat. insyaAllah xde pape tu. k...semoga semua nya sihat..^^

Fitri Senin said...Reply To This Comment

jaga kesihatan..xpe xmkn banyak tp biar kerap :)

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

mkn byk okeh...biar bdn berisi sikit tp sihat..tp kita sama trn berat,EE 5 kilo ooooo..

NinaAz said...Reply To This Comment

hurmm...windu cik abg letewwww =)

Peri PiA said...Reply To This Comment

LM,jaga makan ok
jage diri baby semua :)

sha a.s said...Reply To This Comment

Sha harap berat Sha pn akan turun...ekeke

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

insyaallah x de apa2 tu..fikir positif ye miza..tapi makan tu kena la jaga jugak..jangan la x makan kalau waktu dah tengahari tu jamah la sikit.. :)

waN Mohd Salim said...Reply To This Comment

bagus la kurus akak .. huhu x suke ore gemok

nazirulhazwan~ said...Reply To This Comment

nanti kalau nak anak tu emsem, pastu besar jadi enginier, letak name nazirul hazwan, hahaha

makan la kak, jgn tensen, idup kene enjoy, hehe ni da sampai kurang berat ni da mcm parah sket ni

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

uiks, selalu nyer naik mencanak...tu pon riso gak, doc kata xde pe2, jgn riso sgt yer, x baik tuk bb... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...