Sunday, July 17, 2011

2 dalam 1



Assalamualaikum.....


Alhamdulillah..selesai jua proses membuat donut . Walau dalam kemalasan melanda ditambah dengan sakit pinggang yang melampau , akhirnya jadi juga donut .
Satu adunan tadi LM buat separuh donut dan separuh lagi burger malaysia . Kebetulan sambal bilis bonda semalam ada lagi , so sedang elok la tu kan . Juadah minum petang donut , burger malaysia bersama air kopi o sangat syok ! Apa menu korang petang ni ?


Dah lama plan nak buat donut , hari tu adish shida ada ajak buat donut..tapi masa tu tak sihat...hari ni baru rajin nak menguli . Plan akan datang karipap ikan...lalala ~~~

www.tips-fb.com

15 comments:

mMoOnN aAlLeEaA said...Reply To This Comment

rajin .kalau lea dah berdua je ni beli kedai je dah.

Scya Lollita said...Reply To This Comment

hantar cket kt umah cik scya :D

Far8 budak baik said...Reply To This Comment

waaaaaaa..donut bilis..
sila bgi NF jugakk
bolehhhh..hahahaha

H.J said...Reply To This Comment

selamat menjamu selera la kak

mamawana said...Reply To This Comment

waaaa......sedap tu.... dan lagi karipap ikan...nakkk

eqbalzack said...Reply To This Comment

salam..
wahh rajin la LM buat minum petang...sedap tu..hehe

sarah-najwan said...Reply To This Comment

akak xpenah buat..hehe
lgipula.donut kurang gemar mana makannya..hehe

akak suka kuih cek mek molek..

forever love said...Reply To This Comment

ari nie mam bubur keledek je..

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

burger malaysia? ada ikut negara ek? tak tau.huhu

kiz said...Reply To This Comment

hari ni layan mee sup je kak..

JIJI YU said...Reply To This Comment

gebu tak donut tu

najihah sahami said...Reply To This Comment

mish makan lauk yang best2 ari ni. sebab puasa. haha. rajin umi masak lepas balik sekolah td. hehee.

Ibnushukran said...Reply To This Comment

best tu sis.. p sy lagi suka keria.. hehe

exora said...Reply To This Comment

burger m'sia..my peberet tu..tp x penah pn wt sndiri..hehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

tp dak nie jugak x terbuat donut nyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...