Sunday, July 10, 2011

Cerita Langsir -Bukan Langsir Raya !



Assalamualaikum...

Hai semua...dah tido ke ? ecece...bila LM cerita bab langsir mulalah korang menyakat kata LM dah feeling mood raya ye ? Silap la korang punya andaian tu . Sebenarnya LM tempah tu bukan langsir raya , tapi langsir tuk bersalin . Sila jangan pelik , memang biasanya sebelum bersalin LM akan tukar langsir baru . LM ni bukan jenis macam orang lain buat langsir untuk sambut raya . Memang jenis tak ambik peduli kisah langsir ni pun . Tapi akan mula kelam kabut cari langsir baru bila tiba saat dekat nak bersalin .


Bila hampir nak bersalin LM akan buat langsir baru . Tapi ini pertama kali hantar tempah , biasanya tertonggeng - tonggeng mengukur dan potong sendiri dan macam nak patah pinggang jahit langsir al maklumlah perut dah besar kan ? Tapi mesin jahit dah ada kat Qatar dan memang malas nak pikir banyak , so minta saja kawan baik bonda tolong jahit kan langsir untuk sambut bakal baby kali ni .


Seronok langsir pun dah siap , sebab LM minta dia siapkan dalam bulan puasa tapi awal pula siapnya . So esok atau lusa dia dan suaminya datang ke rumah nak tolong pasangkan langsir baru ...hihi , memang seronok . Upah dah bayar , langsir dah siap ...tinggal tunggu baby je lahir . Itulah perangai pelik LM setiap kali sebelum bersalin iaitu tukar langsir baru...hehe . Bukan bersalin tiap tahun pun kan , so encik suami tak botak kepala pun beli langsir...hik hik hik .


Nota kaki : Rasanya perangai pelik ni hanya diriku saja yang ada ..
www.tips-fb.com

16 comments:

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

hehehehe pestime jumpa org camni kak....
seronok anak akak lahir disambut dengan meriah sekali.hehehe

sha a.s said...Reply To This Comment

haah la kak..pelik gak tu...eheheh..tp comel!

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihi,felik cumel

Izan Ishak said...Reply To This Comment

mmg pelik ni miza...tukar langsir sbb nak bersalin. mood ceria sambut bby baru ye~

laloque said...Reply To This Comment

kalo langsir dh siap... cadar bersalin pun kena tempah gak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-hehe...entah,dah mmg sejak dulu lagi akak mmg buat camtu.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-ehehe..comel apa nyer,comel dlm kepelikan?tp mmg akak suka meriahkan suasana .

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-hihi..suker je ckp pelik eii..pelik ke pia ?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

izan-tu jgn pelik,sbb mmg suka nak ceriakan rumah sambut klahiran org baru

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

laloque-hahahah...saya bersalin kat spital,tak payah la cadar bersalin.

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

hihi...camni pon ada ye sis

missSenget said...Reply To This Comment

hihihi...

pertama kali jumpa org mcm akak..

nak cipta jugak perngai pelik2 cmni..

jap2..cari idea...

tomatokering :) said...Reply To This Comment

hihi kelakar lah LM ni .. mmg pelik ;p

rasta said...Reply To This Comment

pelik tetapi benar...

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

wah, pelik ni kak, heee. :)

laloque said...Reply To This Comment

kena gak... cadar plastik wat alas katil kat umah... huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...