Tuesday, July 26, 2011

GIVEAWAY-ADY BUDIKA NAK KASI OLE-OLE DARI PHUKET

Ady Budika

Assalamualaikum..

LM nak join giveaway ady budika dan dapatkan ole-ole dari phuket. Siapa yang nak join boleh klik sini. Dalam banyak-banyak entri beliau LM suka entri yang ini kerana dalam entri ni ada bercerita kisah ady bertemu dengan Adish Shida.


Walau pun sebenarnya time tu LM dan shida dah janji nak jumpa,tapi tiba-tiba shida kena gi kl pula...memang rasa sangat hampa sebab tak dapat jumpa shida masa LM gi kulim tu. Tapi rasa sedikit terubat kekecewaan tu bila tengok shida hepi dapat jumpa ady kat kl...makan-makan dan gelak-gelak. Orang kata bila kita tengok rakan kita hepi kita pun hepi kan..hihi. Moga LM dapat ole-ole dari ady budika..amin.
www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...