Monday, July 4, 2011

Kak Melur Jelita dan Emieysandra !



Assalamualaikum...

-Ini entri tentang emosi semata - mata..jika tak suka sila pangkah ( x )-

Hari ni rasa sangat letih ...sebelah petang asik baring je . Memang rasa tak bersemangat . Hari ni projek selongkar baju lama dan cuba cari mana yang baik untuk di sedekahkan . Tengah hari tengok ada miss call dari nombor yang tak dikenali . Cuba call semula...rupanya adik manis emeysandra...lembut ayu suaranya..seperti yang di jangka sama dalam blognya . Wahh lentok rasa berbual dengan adik manja sorang ni . Tq emiey sudi hubungi akak , jika diizin Allah pasti boleh kita jumpa nanti .


Malam ni kemas - kemas tiba - tiba tengok ada sms dari nombor yang selama lebih 2 minggu cuba ku hubungi . Wahh akak kesayangan ...sis Melur Jelita . Selama 2 minggu hubungi sis melur tak pernah dapat . Telefon bimbitnya rosak . Hari ni dia dah repair dan cuba mengkhabarkan kirimanku dah tiba ....sia sampai nanges sebab terharu katanya . Hik  hik hik..akak sorang ni memang suka nak nanges , dia sedih adiknya menyepi sejak balik malaysia ...hehe . Memang LM kurang dapat berinternet , broadband meragam kan...so paham - paham saja lah . 


Tarik nafas dalam  - dalam ..terus bagi sis melur dengar sore manja adik dia ni..(sila jangan percaya sore manja ) hihihi . Rasa cam nak lompat kegembiraan bila berjaya berbual dengan sis melur . Akakkk adik sangat teruja ! Dapat berbual dengan akak buat adik sangat hepi ...kita borak tentang akak , tentang adik , intan dan hilman...sayang akak . Tq atas kasih , perhatian dan sayang akak selama ni .


Setakat ni cuma emiey , sis melur dan sis sarah - najwan saja pernah berbual denganku..yang lainnya setakat ni cuma bersms . Jika anda adalah wanita , LM sentiasa ingin bersms dan berbual mesra dengan kalian semua ...moga ukhwah ini terus terjalin .
www.tips-fb.com

22 comments:

waN Mohd Salim said...Reply To This Comment

alahaiiiiiii asik EMO je .. huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

PStak baca entri sampai abis ye?

nurfatiha blacky said...Reply To This Comment

wah, ingin bersms dan berbuall semua. heee. salam ukhwah :)

emieysandra said...Reply To This Comment

malunyerr..disebut-sebut kt sini. mne ade ayu pun, ehehe. sore sis pun mmg manja, siyes. xsgka dpt kakak dlm dunia bloging ni.

moge ukhuwah berkekalan.amin ;)

JIJI YU said...Reply To This Comment

haha..nk dgr sore romentik tak kak..

Peri PiA said...Reply To This Comment

indahnya ukhwah :)

manje la tu,hihi

Adzriel AB said...Reply To This Comment

no hp akak ada kat blog Adzrien Shoppe.. he..he.. bila lah nak jumpa kak melur tu.

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

jom kita koling2..hehehe.. :) ooo..rupanya tepon kak laili rosak..patut la kol x dapat2..huhu

missSenget said...Reply To This Comment

kakkkkkkkkkkkkkkkkkkk...


nak no tepon.......

sha a.s said...Reply To This Comment

teringin gak nk dgr suara manja tu...ekeke

ieda said...Reply To This Comment

insyaallah dik pasti kita akak bertemu .. teringin gak nie :)) ..

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

moga ikatan terus terjalin, amin. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

nur fatihah..salam ukhwah dik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

emieysandra-hehe..tak ayu ye?takpe2 nnt ada masa kita leh jmp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-nak manja ngan pia jauh sgt..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

adzriel-tak tau la sis..kak melur jauh sgt kat kelantan tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mrs yie-haah kak mimi...sbb tu la tak pernah dpt kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

missenget-okey..nnt akak bg

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-hihi...jom2 sha.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

eida-ye lah sis..tp jauh la nak gi kuantan..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMI-amin dik.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-taknak lah ostad jiji...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...