Friday, July 1, 2011

Lampu Disko !



Assalamualaikum....
Baru 2 minggu encik suami balik Qatar dah jadi benda yang diriku tak suka . Tangah hari ni tengok lampu bilik dah jadi lampu disko dok kelip - kelip . Haish...memang tak suka bila jadi camni . Saper nak tolong repair ? Nyampah ...dah la ayah kerja hari ni . Nampaknyer kena la bergelap malam ni . Benci - benci ...


Esok pagi nak kena gi spital , malamnya  mak nak kenduri..huwaaa !!! 2 malam lah bergelap kalau camtu ? huhhh lampu ni pun satu , len kali kalau kau nak rosak tunggu lah suamiku ada boleh tak ? geram !! 


www.tips-fb.com

15 comments:

waN Mohd Salim said...Reply To This Comment

huhuhuhuhu x suke la lampu disco .. penin kepala tengok

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

kak tak try panjat sendiri? hehe.

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

sanggup bergelap dr lampu mcm tu

ieda said...Reply To This Comment

eekkeke cer mintak jiran2 tlg dik .. akak selalu mcm tu lahhh x daya nak bergelap nie huhuhuh

Ujang9897 said...Reply To This Comment

tuka starter jer..=)

saiazuan said...Reply To This Comment

brdisko disko la mlm ni...hhe

najihah sahami said...Reply To This Comment

sis..mintak tlg jiran la....bahaa gelap. t terjatuh ke tersadung ke sape susah. dh la xde org kat umah tu nk angkat sis kalau jatuh bak buah nangka masak nanti. hahahaha.

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

mesti penig kapla kan...

Nini Hartini said...Reply To This Comment

itu bidang suami tini kak. hehehe..

"Yeobo, jom gi rumah LM"

kekekeke

Goodbye Nuffnang
.

Peri PiA said...Reply To This Comment

saba ye LM,xde siape2 lagi blh tlg ke?

diana said...Reply To This Comment

rela pakai lilin dari pakai lampu disko..
pening kepala!

JIJI YU said...Reply To This Comment

berpinar2 bijik mate weyh..

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

takpe kak.nt pasang lilin taw kak.

eiela said...Reply To This Comment

huhu bahaya lampu disko tuh kak.

Latest Entri :
Seram : Pengalaman Pertama Kali Dengan “Si Dia”

emieysandra said...Reply To This Comment

ingtkn akak bli lmpu disko, huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...