Tuesday, July 19, 2011

Menghitung Hari - Kalah Orang Nak Nikah !



Assalamualaikum....


Dalam tak sampai 2 minggu encik suami akan sampai ke tanah air . Anak - anak paling tak sabar nak tunggu kepulangan ayah mereka . Encik suami pun hari - hari pangkah calendar kat opis...hik hik hik . Ingat dia je yang buat macam tu , tea boy kat opis budak sri lanka tu pun macam tu gak . Dia pun nak balik jenguk isteri kat kampung...siap perasan encik suami pangkah kalender..aduhhh !


Naper kali ni berdebar - debar tunggu hubby balik? Sebab LM sendiri pun risau terbesalin awal sebelum sempat encik suami sampai tanah air ...tu je . Anak - anak ni dah besar...mereka memang duk kira bila ayah mereka balik , huhu . Kalah orang yang nak nikah kot ? Siap pankah calendar semua ni..hihi .


Apa pun memang suami , anak - anak dan LM sendiri sedang mengira hari untuk bersatu kembali . Boleh beli baju raya bersama dan sambut puasa bersama...seronoknyer! 
www.tips-fb.com

20 comments:

Nini Hartini said...Reply To This Comment

Insha'Allah..moga dimakbulkan Allah impian LM tu...

lama tini x singgah sini. jarang2 dpt on9..

bila due date LM?

H.J said...Reply To This Comment

hehe,,mesti seronok kan??

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

terasa seperti....seronoknya berkeluarga.hehhehehe

EE said...Reply To This Comment

terus nak menyanyi lg krisdayanti,menghitung hari...hikhik..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tini-tq tini..amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

H.J-sgt seronok dik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-begitulah indahnya hidup berkeluarga

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-hihi...mmg menghitung pun

suhaili sarif said...Reply To This Comment

ala comelnyaa....
sweet sgt.hehe
menghitung hari....detik demi detik :D

gedek! said...Reply To This Comment

KIra macam banduan nak keluar penjara, la ni...?

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

tumpang berdebar LM nak bersalin .. hihi .. harap semua lancar..aminnn ... bila suami ada disisi rasa lega sikit kan ...

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

LM seday lak rara baca entry ni.betapa bahagianya family akk,i hope i will get da happy family like u.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

suhaili-hihi...comel ke?hehe.nak nyanyi gak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

gedek-ha...tau pun uncle!camtu lah kot rasanya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

yaya-hehe..sgt berdebar2...phm2 lah camner gelora sakit nak bersalin tu.klu ada suami anak2 ada yg uruskan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rara-emosi kena kuat dik bila nak bersalin..huhu.

Rozita said...Reply To This Comment

tahniah! semoga makin berbahagia ye LM... bahagia dpt bersama lagi kan? anak2 tu pun dah faham...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Rozita-amin..

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

hihi...tak pernah lg rasanya menunggu apa2 sampai pangkah kalendar ni :)

kalau memangkah pon, sehari dua je ingat...pastu lupa

GreenJade said...Reply To This Comment

moga hubby sis slmt pulang ke tanah air yea. dpt sambut bb baru bsama2.

sy pon mhitung hari gak menunggu hubby pulang bcuti ke mesia..sodih duduk bejauhan ni kan...sob sob

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...