Saturday, July 9, 2011

Projek Bermula



Assalamualaikum...

Siap menyelesaikan semua projek membersihkan rumah terus skype dengan encik suami . Amboii bersantai - santai rupanya encik suami di hari minggu , jeles pulak ...selalunya kalau ada kat qatar pasti pagi - pagi LM dah gegar ajak encik suami makan roti telur pagi - pagi sabtu ni . 


Siap je berbual..encik suami nak gi kedai cari bekpes dan bermulalah operasi luar rumah pula . Plan dan 2-3 hari nak buat agar - agar laici akhirnya hari ni baru tercapai hasrat tu . Laju - laju je tadi gi beli  barang itu ini ...dan siap sudah projek agar - agar laiciku . Suka....misi berjaya . Petang nanti nak projek lain pulak . Bila badan rasa sihat nak wat projek kuih muih memang rasa bersemangat !
www.tips-fb.com

14 comments:

waN Mohd Salim said...Reply To This Comment

hahhaa makan makan .. x ajak pon

Kalamhati said...Reply To This Comment

Rajinnya adik..hehe alhamdulillah semoga adik trus bertenaga dan sihat..=)

Peri PiA said...Reply To This Comment

nak sikit LM :)

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

wahh...rajin akak buat projek..haha..

JIJI YU said...Reply To This Comment

hehe..dah siap ek projek bersih

Lelord said...Reply To This Comment

hehhehe agar2 laici dangdut ek

diana said...Reply To This Comment

buat biskut rauya la lm..
boleh jual kat kengkawan blogger..
hehehe

sarah-najwan said...Reply To This Comment

salute sungguh hak ibu preggy ni..anak gugurl kalih dlm perut tu sb rajin benau main masak2..hehee

najihah sahami said...Reply To This Comment

akak ni mmg rajin masak la.....bagus btol. hehehe

saniah said...Reply To This Comment

rajin benor nih..tak sakit pinggang ke siap nk berkebun lg..amboi3..
p/s camne nk join fb miza..dh search miza tp nmpk muka org lain je..ke akak yg tk pandai..?? hehe

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

hantar sini!!!!!!!!!!!

suhaili sarif said...Reply To This Comment

kakak,sweet lak rasanya berskype ngn husband akk.hehe
ape ek id akak?

lieynanilaz said...Reply To This Comment

takde gambo ke...baru bikin terliur...:)

HAKMI said...Reply To This Comment

skype? facebook chat ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...