Wednesday, July 6, 2011

Rasa Sangat Seronok !



Assalamualaikum...

Petang ni sangat rasa seronok kerana apa yang dirancang menjadi . Tak perlu susah - susah , cuma call je tadi dan memang bidan yang nak ditempah mengurut tu masih mau . Pastu buat temu janji untuk minta dia " rasa perut " petang ni pas zohor . Okey...dah betulkan kedudukan baby ...then balik tu terus singgah klinik kesihatan untuk pemeriksaan mengandung . Sebenarnya jadual pemeriksaan isnin lepas..saja je malas nak gi ..hehehe . Punya la lama..sabar je menanti . Balik tu singgah kedai pergi memanjakan diri jap ...terus balik rumah ..fuhh penat .


Sebelum memanjakan diri tadi check handphone , tengok ada miss call . Siapa ye ? try call dengar suara lembut menjawab dalam nada kegembiraan menyambut panggilanku . Erkk nak tau siapa ? sis sis Ayu rupanya . Tak sangka pemilik Citarasa Rinduan ni sudi menghubungiku . Tak dapat berbual panjang dah azan waktu tu . Takpelah..nanti - nanti boleh borak lagi ngan akak bersuara manja ni...suka sangat dapat borak walau tak lama . Apa yang penting kak ayu sempat bertanya tentang masalah kandunganku minggu lepas...mujur tak terbesalin minggu lepas..kalau tak , tak dapat manja - manja ngan kak ayu petang ni hik hik hik .


Sangat seronok plan hari ni semua menjadi ...tadi sempat belikan kerongsang buat bonda...nak beli 2 satu untukku rasa sayang pulak duit , bukan tak mampu cuma rasa mahal la pulak . Takpe lah ..bagi bonda pakai raya je la..LM dah dapat kerongsang 2 pasang hadiah dari rakan blogger kan ? Tahun lepas dan beli kerongsang zulian sepasang masih elok lagi , cukuplah tu kan ?

www.tips-fb.com

19 comments:

caliph shuriken said...Reply To This Comment

klau semua plan menjadi mmg best kn ^^

latest en3: wordless wednesday: impian

saniah said...Reply To This Comment

miza..Alhamdulillah ya semua ok..sebenarnya akak msh kurang jelas..bila due date miza ni?sori la bertanya ni..broadband slow sgt2 jdi nk membelek2 entry miza yg lama2 tu lmbt sgt kluarnya so biar tny sndr lah kan..:)..apa apa pun miza jg diri..emm msh smpt shoppg nk raya lg tuu..:)

ieda said...Reply To This Comment

harap LM selamat melahirkan ya .. bila baca nie akak lak mcm x sabar ekeke :)

zaMir said...Reply To This Comment

saya doakan dipermudahkan bila tiba masanya akak bersalin nanti ye...=)))

niena shopping2u said...Reply To This Comment

ooo.... nk dpt baby tak lama lgi ea..
^^

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

hehehe..kak ayu memang suke kol orang...

sha a.s said...Reply To This Comment

sha pn jd sronok bile akak sronok...ehehe

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

nanti dah bersalin jangan lupa tau upload gambo beby kat sini..hehe..kita semua nak tengok.. :)

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

kadang geram bila tgk kerongsang cantik2 kan kak..hehe

[sutera kasih] said...Reply To This Comment

salam kak LM..thanks singgah blog saya :)

akak nak bersalin dh ke?semoga dipermudahkan akak bersalin nnti..amin..lps tu, jgn lupa share gmbr baby nnti tau :)

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

kerongsang utk zai takde? :(

forever love said...Reply To This Comment

alamak.. kene cepat nie.. hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

seronok perasaan itu :)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Alhamdulillah ..

Kak Aya said...Reply To This Comment

kalau apa yang dirancangkan menjadi memang rasa lega dan puas hati sesangat

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

Selamat pagi LM..

itulah kan.. masa syok borak azan pulak.... malu nak teruskan....
tak apa...
nanti2 kita borak lagi.. hehe


PS: syukur sebab awak mmg sahabat yang baik..
keronsang tu rupanya macamana? teringin nak tengok..
kak dah lama tak beli.. heheh

bersama kak Es said...Reply To This Comment

dah betulkan kedudukan baby rasa selesa sikit kannn..
trimester terakhir ni mmg rasa sangat2 beban. nak buang air susah, nak tidur susah ... nak makan je senang hehehe
apa2 pun dik comot jaga diri yeee...
~moga dipermudahkan semuanya

Isteri Encek Bard said...Reply To This Comment

wahhhh k. ayu baik sgt orang nyer kan kak

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alhmdlah.....selamat mengurut ye kejap lagi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...