Monday, July 4, 2011

Roti Telur



Assalamualaikum....
Salam Isnin buat semua . Malam tadi tiba- tiba teringin sangat nak makan roti telur . Tengok jam dah puluk 10 malam . Masa tu sedang berskype dengan encik suami . Dia kata pergilah cari kat kedai highway mana tau kalau ada..huhu . Ishh dan malam so pendam je la hasrat hati tu . Pagi ni pukul 8 lebih tengok anak takmo bangun lagi . Plan nak lepak kedai menikmati roti telur dengan teh tarik . Tapi takda lah tu...huhu


Kebetulan Adik Ad dah bangun suruh dia tunggu jap ummi nak beli bekpes . Kedai dekat je ngan umah ni , tapi kalau  jalan kaki berpeluh gak la bawah lengan tu ..hehe . Memang takda orang , so terus tunggu abang tu tebar dan goreng . Roti telur order..teh tarik pulak lupa..aduhhh . Pastu singgah mini market jap beli ayam , ikan dan 2 jenis sayur . Cukup kot untuk menu 3 hari...hehe .


Wahh hari ni ummi mula nak bersilat di dapur . Malam tadi dah masak nasi goreng , so hari ni ummi akan mulakan memasak dan terus memasak . Lama anak - anak tak makan masakan ummi kan ? Sian ...
www.tips-fb.com

19 comments:

Syazwan said...Reply To This Comment

tengah lapar nie.
adduuhhhh..
heheh.
have a good day.

Tina Othman said...Reply To This Comment

wah sedapnya roti telur =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

syazwan-cpt mkn klu lapar..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tina-nyum2..mmg sedap.lama gak saya tak mkn roti telur

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

aduh, roti telur beli teh tarik pulak lupa, heee.

akak bersalin hospital pantai melaka ke? kalau ada umur InsyaALLAH KAMI datang melawat. :)

ieda said...Reply To This Comment

minggu lepas akak makan roti telur ! ... :)) diet dah kelaut dik .. huhuhu

selamat bersilat dik .. jgn lupa hantar sepiring tau ! :))

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMI-ye..lupa beli teh tarik..hihi

yup dik,akak mungkin bersalin sana..doakan semuanya lancar ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sis eida-menu apa pun tak tau lg sis..okey..adik kirim sepiring nnt

sha a.s said...Reply To This Comment

bestnye roti telur..kalau taruk bawang n cili lagi best!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sis eida-menu apa pun tak tau lg sis..okey..adik kirim sepiring nnt

muz said...Reply To This Comment

aiyo lambatnya lunch ne...

najihah sahami said...Reply To This Comment

alaa..mish pun nak rasa akak nye hasil bersilat tu. hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-mmg best..wangi dan pedas2 kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

muz-hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mish-meh la kita mkn sama2 mish sayam

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

sis.. roti telur satu. kuah kari daging ye... huhuhu

peberet sya setiap pagi mkn roti telur

EZAN IDMA said...Reply To This Comment

upload la pic sis. hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

roti sardin pon sdp,hihi

waa,mesti LM msk sdp ni

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

oppps egtkan roti telur buat sendiri yang guna roti sandwich...roti telur yang letak dlm roti canai x suka la..hehehe..nk sup sayur je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...