Thursday, July 7, 2011

Sakit Dada Dan Perut



Assalamualaikum ...
Walau pun tak jauh sangat negeri sembilan tu tapi rupanya saya sangat penat memandu ke rumah mertua dan pergi balik hari . Dah la pukul 1 baru nak gerak dari segamat . Siyess kerja giler saya buat hari ni . Semata - mata saya nak makan rojak mee dan ABC di restoran mertua . Tak ke giler namanya tu ? Ops..menjawab soalan adish shida...memang mertua LM ada restoran dan terkenal dengan cendol serta rojak mee nya di sana .


Saya sampai rumah hampir nak maghrib tadi . Tersangat letih dan sungguh sakit dada dan perut saya . Mungkin kerana saya agak tertekan memandu pergi balik dalam keadaan hujan lebat , tanpa bawa spek mata...walau dah tau diri ni rabun . Hambekkk ...akhirnya sakit dada rasa cam nak pengsan je ni , dan perut dari petang tadi memang sangat sakit . Mertua bebel juga sebab cakap nak balik dan tak bawa baju..hehehe .

Malam ni tadi makan kat umah mak , tapi...tiba - tiba ayah dapat call dari kampung atuk sakit tenat . 2 minggu lepas nenek meninggal , sekarang atuk pulak semakin teruk keadaannya . LM hanya "matikan diri" saja tengok ayah siap bawa beg nak jenguk atuk . Mak tergesa - gesa ikut . LM cakap sangat tak larat dan nak balik umah rest , esok baru ziarah atuk .


Tolong doakan atuk LM dapat bertahan , sangat terkilan jika berlaku apa - apa . Tapi keadaan diri yang sangat sakit dada , rasa sesak nafas , sakit perut serta keletihan ni memang tak mungkin untuk daku memandu ke kampung menziarahi atuk malam ni . Esok je la...naper sakit dada ? entah..malas nak pikir , nak rest je lah..sangat - sangat sakit dan tak selesa...nite !



www.tips-fb.com

6 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

Lm.....

dahulukan yang penting yer dik..
kamu nie.. kalaulah dekat depan mata kak ayu.. lama dah kak bantu..

jaga diri..
bab sakit dada tu.. cuba ambil minyak.. urut ala kadar..
harap2 esok lega

tidur awal tau/...

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

take care kak...jg kesihatan tu elok2....

sarah-najwan said...Reply To This Comment

nape drive jauh2 gtu..awk nih..preggy tuu..

skrg ni kalu rasa nk mkn apa2..bygkn hak ada kat segamat ajo..xperlu pi jauh2..

semoga atuk awk cepat baik..

CikMiMiey said...Reply To This Comment

sis LM , have a good rest k ..
kesihatan perlu dijaga ..
moga segala urusan akak dipermudah ^^

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

sis banyakkan berehat..
jgn banyak pikir k..

take a gud rest..

Peri PiA said...Reply To This Comment

jage diri ye LM,penat berjln tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...