Sunday, July 17, 2011

Sakit Pinggang - Donut



Assalamualaikum...

Hari ni sangat sakit pinggang . Dah 3 hari pinggang rasa macam nak putus je . Tanda datik itu semakin hampir agaknya kot ? syhhhh jangan buat pasal , ayah lama lagi baru balik dari Qatar . Tunggu ayah ye baby...hehe . Takmo la lahirkan baby pra matang kali ni . Itu cuma doaku , Allah maha mengetahui . Tapi siyes memang tak sanggup sebab perlu duduk hospital lama dan baby duduk kat wad NICU pun lama .

Aduhhh jangan dikenang benda lama , lebih - lebih lagi pengalaman yang tak berapa indah tu . Hari ni nampak cahaya mentari menyinar indah . Rasa nak menguli donut , tapi...memang rasa tak larat . Jap lagi la kot ...uli jap je memang jadi gebu sebab cuaca sangat baik hari ni . Jom  buat donut jom !
www.tips-fb.com

6 comments:

mMoOnN aAlLeEaA said...Reply To This Comment

sabar..bykkan doa banyak2x

H.J said...Reply To This Comment

sabar n sabar,,

saiazuan said...Reply To This Comment

rehat2 dlu.. :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

DAH LAMA X BUAT DONUT...NAK SKIT

MIZA....SBR N BYK2 DOA OK...I'ALLAH AKAN DIPERMUDAHKAN

JIJI YU said...Reply To This Comment

baghu tau je pasal pra matang ni

Piasara said...Reply To This Comment

"takde apa aih..sakit pinggang tu biasa la bila dah dekat2 nk msk bln ke-8/9 sbb kandungan makin besar....harap2 baby tu tunggu sampai cukup bln sbb payah kalau lahir pra matang ni kan...lama akk tk buat donat..ni dh nk msk bulan puasa ni wajib ler uli tp akk suka buat pau sambal jer.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...