Friday, July 22, 2011

Saya Demam Teruk



Assalamualaikum...

Hari ni diriku demam teruk. Tak mampu bangun dari perbaringan pun. Namun kesian akan anak-anak kugagahi juga bangun membersihkan diri setelah hampir zohor tadi dan membeli sedikit makanan buat mengalas perut kami anak beranak.


Macam sedih je rasa, namun apakan daya...memang sangat tak larat. Seram sejuk rasa badan dan syukurlah anak-anak dah kekenyangan dan sedang membuat latihan. Perlu kuatkan semangat kerana malam ni maisarah ada tuisyen. Moga diberi ketabahan untuk terus bertahan sampai jam 10 malam ni sehingga maisarah selesai tuisyen.
www.tips-fb.com

12 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

LM jaglah kesihatan tu. Kakak rasa cutilah dulu tuisyen Maisarah hari ini. Nanti kalau melarat Hubby LM lagilah risau... jauh tu LM....

Dah ke doktor belum?...

Salim Harmanain said...Reply To This Comment

get well soon kak LM :)

sarah-najwan said...Reply To This Comment

alahai..pi klinik utk dptkn nasihat doktor..bykkan rehat..

diana said...Reply To This Comment

Lm kat rumah tu duduk dengan siapa??
dengan anak2 je ke??
tak de orang dewasa ke yang teman kan???

tomatokering :) said...Reply To This Comment

banyak kan rest ye LM .. jgn wat kerja berat sangat ..

ieda said...Reply To This Comment

aduh dikk kalau dekat nak je akak dtg tlg tengok2 kan anak2 tuu ..
cah ke klinik ke dik ??
get well soon dear ! :))

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

alah.. kesiannya. dah la sarat, demam pula. apapun take care yer kak

EE said...Reply To This Comment

minum air berjag-jag sbb kalau demam EE selalu buat mcm tu..3 jam lps tu terus hokeh..

exora said...Reply To This Comment

hai sis..
siannyer demam ker,
sabar yer, rajin2 makan ubat..byk rehat.

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Owh miza sayang,
Ciannya miza and baby..

Have a proper rest..bykkan minum air masak and always check the temperature..if its too high, terus jmpa doc tau..

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

sis demam ke?
alahai sis...kuatkan diri ya..air masa minum banyak skit k..

now camner? dh ok skit belum..tgk entry ni beberapa ari yg lepas..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

shida pun rasa nak demam jugak b4 g kl...huhuhu sampai sana x demam just slsma...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...