Tuesday, July 5, 2011

Tq Mazlin Nordin Dan Zanna



Assalamualaikum....


LM dapat lagi 2 hadiah dari rakan blogger . Fridge magnet dari  Ukraine tu LM dapat dari sis Mazlin Nordin TV3 . Tq sis mazlin atas hadiahnya ....sangat hepi dapat FM tu...comel sangat . 

Kerongsang tu pula LM terima dari adik Zanna . Terima kasih Zanna atas hadiah yang cantik ni . Sis akan jaga pemberian ni sebaiknya . 

Terima kasih buat sis zanna dan sis mazlin . LM akan simpan elok - elok pemberian kalian , moga ukhwah yang terjalin kekal selamanya . Terima kasih sekali lagi .

www.tips-fb.com

24 comments:

muz said...Reply To This Comment

tahniah awak....

diana said...Reply To This Comment

bertambah lagi koleksi fridge magnet LM ye..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

muz-tq ye..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-ye..dan kerongsang juga...hehe

sha a.s said...Reply To This Comment

bestnye...boleh kerat sket bg Sha x? ekekke

Ujang9897 said...Reply To This Comment

cuba pos ke saya ..=)

bersama kak Es said...Reply To This Comment

Buat penawar pemujuk hati yg sepi tu :-)

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

murah rezeki ibu mengandung.. dpt hadiah. bestnya

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

wahhh dpt dari mazlin ye kak

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah best nyer..mazlin nordin bg tu....

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

banyak hadiah akak dpt akhir2 ni ek :)

Nini Hartini said...Reply To This Comment

Mazlin TV3? kenapa boleh dpt eh?.. kawan ke?

khairul akmal azman said...Reply To This Comment

ni jeles ..hehe.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-ha?kerat???keh3..tak boleh!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ujang-budak br kawen tak boleh ....ni utk budak dah lama kawen jek

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-hatiku tak sepi...kerana dia ada dihati tp jiwaku rindu~~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cik lekit-alhamdulillah...rezeki!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-dah lama rupanya..ada dlm sampul surat yg bertimbun2 tu..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shida-tu masa dia gi rusia buat rakaman jejak rasul dulu..kan saya takda kat malaysia..so lmbt la dpt

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-rezeki dik...akak suker jek..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tini-kwn blogging dan fb..dia bg ramai gak dulu..dia beli masa rakaman jejak rasul dulu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kay-haha..jeles pulak?rajin2 blogging br leh dpt

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

wah, untunglah, rezeki. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

waa,tantek nya
tahniah LM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...