Tuesday, July 19, 2011

Yang Penting Mereka Gembira



Assalamualaikum.....


Tak tak buat aktiviti apa hari ni , so bawa anak - anak ke KFC saja hari ni . Nak layan 3 permata hati tu memang tak mampu ....so ajak 2 orang PA yang ada kat umah tu . Mujur lahu je si maklang ngan makteh mereka berkemas...so tak la pengsan ummi melayan anak - anak . PA jarak jauh adish shida tugasnya menjaga ummi...hehe


Memang tak larat sebenarnya . Boleh bayangkan tak LM terkial - kial nak masuk dan nak keluar dari kereta dengan perut yang besar tu ? hahaha...memang tahap seratus seksanya bak kata kak mimi . Tapi ku gagahi jua demi menggembirakan anak - anak . 


Kat sana tadi terjumpa rakan sekelas dulu muhaini ...dia baru lepas pantang . Makan bersama mak sedaranya dan 2 anaknya . Tak sangka dapat jumpa rakan lama . Kepenatan ....rasa macam nak pengsan je . Tapi petang ni kena keluar semula sebab nak ronda cari rambutan ....siyes sakit jiwa mengenangkan kenapa kat segamat ni tak jumpa orang jual rambutan ???
www.tips-fb.com

4 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

sian nya kat ibu mengandung ni...tak jumpa lg ke rambutan nya...hrp besabar ye...

diana said...Reply To This Comment

tak de rambutan???
uih..aneh ni..tengah musim dia ni..

Qaseh dalia adelia said...Reply To This Comment

hehe .. jaga diri jugak ye sis

sarah-najwan said...Reply To This Comment

akak dpt bygkan..awk dgn perut it..berjln2 ke sana ke mari..hehe

kalu zmn akak dulu..xjln mana dah..dok umah jo..

da musim rambutan ke?
tgk kat kauntan ni..duyan je byk eh..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...