Wednesday, August 10, 2011

Adik Sayfiq Dah Sihat


Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah, hari ni kali terakhir untuk LM bawa adik syafiq check kuning dia kat klinik. Bacaan darahnya dah turun ke 10.0mg tadi dan nurse kata tak perlu datang lagi esok. Syukur sangat-sangat. Terima kasih buat kalian sahabat blogger yang tak putus-putus bagi kata semangat dan mendoakan kesihatan si kecil LM ni.


Sangat rindu pada kakchik,kak ayu,kak aya,kak melur,siti suhaili,adish shida,sha,sunah,atiq,diana,kak es,pia,mish,ieyla dan semua yang hari2 singgah sini.Adik blogger lelaki dan adik perempuan, rakan-rakan semua yang tak putus-putus memberi kata semangat. Terima kasih tak terhingga.


Nampaknya lepas LM bersalin ni ramai lagi yang akan bersalin juga,tahniah buat anda semua. 
www.tips-fb.com

17 comments:

ummi_khalish said...Reply To This Comment

alhamdulillah,syafiq dh sht..bolehlah balik doha dgn sng hati..smoga dia semakin sht dan LM pun jaga kesihatan ye...

tomatokering :) said...Reply To This Comment

hii same2 ;p

alhamdulillah dah sehat ^^

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. =)

Kalamhati said...Reply To This Comment

Alhamdulillah..happy to hear that..Semoga baby syafiq bertambah sihat..

ejulz said...Reply To This Comment

anak buah ejulz pun kene kuning aritu kak.. lahir 2 ramadhan lps.. x sabar nak blk raya ni tgk anak buah baru.. heHe

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Alhamdulillah...

Kak Aya said...Reply To This Comment

hmm dah sihat dah budak kecik ni ye! rehat puas-puas la sebelum balik sana.

shatooman said...Reply To This Comment

alhamdulillah..dah selamat.. akak pon jaga diri elok2 dalam pantang tu~

My MiRa said...Reply To This Comment

akak!!mira mintak maaf dah lame tak datang sini...
:( akak...mira sedih sebab mira banyak sangat kerja sampai mira dah lame tak tanye khabar akkak....
akak sihat??/akak!!alhamdulillah adik syafiq dh sihat...alhamdulillah sangat2...akak happpy2 selalu ye..sayang
akak

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

;) happy bile ummi happy..hihi

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

alhamdulillah kan sis...dh selamat semuanya :)

CiK QiQi said...Reply To This Comment

huhu..Qiqi lambat lagik le..huhu..tapi bile bc pnglmn2 yg da de pglmn ni..takut plak rsnye nak pregnant n bsalin.huhuhu

ieda said...Reply To This Comment

alhamdulillahh dikk :)

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Salam dear,

Alhamdulillah..what a relief kan..? Baby..lepas ni teruskan sesi pembesaran sebagai juara pulak ye..takmo kuning2 ke blue2 tau..:)

Do tekker dear..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alhmdlah...ummi pun dah perlu risau kan..lepas nie leh la berpantang kat umah aje...

D_08 said...Reply To This Comment

Alhamdulillah.....
bile nurse dah cakap macam tu ...memang lege sesangat le..... tak payah dah nak ulang alik ke klinik.....

Peri PiA said...Reply To This Comment

syukur Alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...