Monday, August 22, 2011

Adik Syafiq Balik Kampung




Adik Syafiq lepak depan tv umah wan tengok kampung boy


Alhamdulillah baby syafiq dah hampir sebulan, dah semakin sihat dan kuat menyusu. Adik syafiq biasanya akan menyusu sejam sekali sebab dia tak menyusu banyak, tapi jenis kerap menyusu. 
Semalam kami pulang ke kampung mertua di kampung rompin, jempol negeri sembilan. Alahamdulillah adik syafiq tak banyak ragam beralih umah, tido umah wan lena je malam tadi. Cuma risau kena "cium" dengan nyamuk je lah bila balik kampung, kena jaga baby elok-elok. Tapi dalam jaga pun dah kena 2 das ciuman nyamuk ..huhu


Terima kasih LM ucapkan buat semua sahabat terutama rakan blogger yang sentiasa bertanya khabar dan mendoakan ummi dan baby sihat sejahtera. Dari dalam kandungan kalian sentiasa bagi sokongan buat LM dan baby..terima kasih semua. Terima kasih juga buat kiriman hadiah yang tak henti-henti tiba buat adik syafiq, dari belum lahir dah dapat hadiah sampai lah ke hari semalam masih menerima hadiah. Alhamdulillah...murah rezeki baby syafiq, moga kalian yang mengirimkan hadiah buat baby syafiq dimurahkan rezeki...Amin.
www.tips-fb.com

15 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hope baby sentiase sehat..
and ummi & family bahagia slalu.. :)

bersama kak Es said...Reply To This Comment

murah rezqi orang baru.. acik je belum sempat lagi nak berhadiah kat syafiq

Finaz Jaafar said...Reply To This Comment

haloh comel sgt adik syafiq ni umi !!
**eh best lak pgl sis LM ni umi..hehehe

Belalang Hijau said...Reply To This Comment

ala comeinya muka baby syafiq tu...
nmpk cam dia tgh pikir
"bila la aku nak boleh panjat almari tu"...

hahaha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sekejap dah sebulan baby ye LM. Boleh balik kg lagi. Suka tengok baby terlentuk...:)

Muslimah Optimis said...Reply To This Comment

akak..kadang2 orang kata gigitan nyamuk tu akan buat baby jadi lebih imun nanti.. :-)

ila said...Reply To This Comment

comellnya

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

bagus nya adik syafiq x banyak ragam.senang ibu nk jaga,

sarah-najwan said...Reply To This Comment

murah rezeki syafiq nih..hehee

semoga cepat besar deh..nati nk fly ke qatarkan..kecik2 dah naik flite..bertuah sungguh

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Alololo.... Dh mcm org beso dh LM :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

makan nasi tak banyak tapi acap acap kali..ehhe nnti besor adik syafiq cam tu kot

Kalamhati said...Reply To This Comment

waah adik syafiq dah sampai kampung dah dia..
adik syafiq sian kat umi dia..tu yg dia baik je tak banyak ragam..=)

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

comel..harap sihat sentiasa dan tiada masalah apa2.. :)

deno said...Reply To This Comment

alhamdulillah baby makin sihat... biasanya kalau baby byk minum susu cpt beasr... betul tak akak? hihi... semoga adik syafiq terus membesar dengan sihat dan kuat! :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

seronoknya yeyyy
LM syg,nti kita tukar2 no hp kat fb,private hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...