Monday, August 15, 2011

Bisanya!



bakar perut
Assalamualaikum...

Arghhh bisanya perut LM saat ni. Sebenarnya walau tak puasa dalam pantang ni tapi dah 2 hari LM kena gastrik. Semalam tak la teruk sangat tapi hari ni menitis juga air mata LM menahan pedih kat perut ni. Siyes sakit giler. 


Kalau mengandung selalu kena makan sebab orang kata ibu makan tuk 2 orang, tapi masa dalam pantang lebih perlu jaga makan kot. Ye lah baby LM menyusu kadang - kadang sejam sekali. Memang akan cepat rasa lapar dan perut menyanyi minta diisi. Susah juga berpantang bulan puasa ni, bukan boleh makan depan anak-anak pun....sian pula kat mereka.


Dah la gastrik teruk, asik keluar masuk tandas je dari malam semalam. Badan rasa bisa-bisa pulak tu..huhu
www.tips-fb.com

14 comments:

deno said...Reply To This Comment

akak gastrik? hmm... kenapa boleh gastrik? akak tak makan ke... kesian kak lydia... dah la tgh berpantang, sakit perut pula... deno tahu rasa sakit gastrik mcm mana... kalau deno kena gastrik, mesti sampai ke hospital la jawabnya...

kaklydia da makan ubat? kalau slalu ke tandas minum air tea o kelat... biasa tu je ubatnya kalau jd mcm tu... takut byk pula air keluar dari badan, bahaya... kan tak pasal2 masuk hospital..

deno doakan kak lydia cepat sembuh..

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Takutnya kena gastrik.. mujurlah tak pernah kena

JIJI YU said...Reply To This Comment

syafakillah..

kalo makan gaviscon pon tak ok ke..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

get well soon kak.. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

cian LM,jage diri k

Rozita said...Reply To This Comment

LM dah pernah try minum susu.. sy dulu masa belajar selalu kena gastrik pasal lupa makan tp bila amalkan susu.. alhamdulillah ok.. sebab susu lambat sikit hadam.. susu nespray yg paling ok..lagi satu cari roti bijiran buat bekal sentiasa... makan sikit2 buat alas perut.. tak perlu sampai 1 keping roti..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

dah lama kakD tak kena...sbbnya dok minum kopi akak tu la...

LM tak nak cuba ke?

forever love said...Reply To This Comment

ummi kene isi perut tue.. kang lagi melarat susah.. kene pi klinik k

Abe Goreng said...Reply To This Comment

Sis LM, get well soon k. Dugaan di bulan pose.

fiezah91 said...Reply To This Comment

ala, kesiannya sis.. jaga diri tau.. semoga cepat sembuh

tzmlt converse said...Reply To This Comment

seorang ibu yg brtggungjwb n pnyayang..jga kshatan dri demi baby..

kiz said...Reply To This Comment

samalah kak mcm isteri saya masa sebelum dan lepas bersalin..kena gastrik..sabar lah kak,,dugaan

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...Reply To This Comment

ala.. cian ny die.. jgn lupa makan ubat n rehatkn diri ye kak

bersama kak Es said...Reply To This Comment

sparekan biskut. kalau BF memang kena makan sokmo. kak es pun pernah jadi, pastu dah serik nak pospon makan. makan je paling kurang biskut ke, roti ke..
take care dik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...