Sunday, August 28, 2011

Hadiah



Assalamualaikum...

Hadiah adalah sesuatu yang amat kita hargai bila kita menerimanya. Tak kira hadiah itu mahal atau murah tapi bila kita menerimanya dari seseorang pasti kita akan tersenyum gembira.


Rasanya bukan diriku saja yang suka dan gembira menerima hadiah, pasti kalian juga gembira juga kan? Hadiah pertama yang LM terima sejak pulang ke tanah air ni adalah brooch ni dari sahabat blogger yang paling rapat dengan LM.



Lepas tu ada lagi brooch dari adik blogger lain, fridge magnet, perlbagai makanan dan barangan lain. Tak kira apa jenis barangan yang diterima semuanya LM hargai. Lepas bersalin pun dapat hadiah istimewa dari encik suami, dapat barang itu dan ....minggu lepas dapat barang ini. Barang apa?hehe..adalah...


Alhamdulillah, memang rasa diri dihargai bila kita menerima hadiah kan? memandangkan dah nak raya ni apa kata korang hadiahkan insan tersayang sesuatu yang istimewa, buat ibu, ayah dan kekasih hati agar mereka kenang kasih sayang kalian sepanjang hayat. Sesungguhnya tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.
www.tips-fb.com

6 comments:

al_hakim said...Reply To This Comment

kak mcm nak bagi sy hadiah je.hehe

gedek! said...Reply To This Comment

boleh pakai raya!

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, LM

JIJI YU said...Reply To This Comment

hamboi2..mcm2 hadiah akak

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

wah!!
rezeki kamu tu sayang

hadiah terbaik yang kak ayu dapat adalah kasih sayang persahabatan dari kamu..
terima kasih sbb syang kak ayu

mamawana said...Reply To This Comment

Alhamdulillah. Rezeki semua tuuu.....

Hanif Borhan said...Reply To This Comment

murah rezeki...
setiap org mesti suka kalau dihargai kan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...