Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Lahir Ankku-Maaf Ummi Terlupa



Assalamualaikum....

Salam Jumaat buat semua rakan tersayang. Hari yang mulia ni LM nak ambil kesempatan nak ucapkan selamat hari lahir buat putera kami Muhammad Azhad Syahmi yang ke -6 tahun. Sebenarnya semalam tarikh lahir adik ad, tapi ummi memang sangat-sangat lupa..huhu, maafkan ummi ye adik ad. Sibuk sangat kononnya berpantang dengan melayan baby, sampai tarikh pun tak ingat.


hero ummi
Jangan risau...hari ni ada sesuatu yang istimewa buat adik ad, mungkin lebih istimewa dari tahun lalu sebab tahun lalu ayah kat qatar, tahun ni ayah yang urus sambutan besday buat adik ad, ummi cuma jadi perancang saja..hehe. Takda apa yang ummi harapkan melainkan anak ummi ni sentiasa sihat, menjadi anak yang soleh dan menjadi anak yang pintar sesuai dengan namamu Azhad= zuhud,warak. Syahmi=pintar,bijak. Amin....
www.tips-fb.com

23 comments:

missSenget said...Reply To This Comment

selamat hari lahir ahzad.. :)

membesar dengan cemerlang gemilang dan tebilang ye..!!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

SELAMAT HARI LAHIR AZHAD!!!!
moga Azhad jadi ank yang baik dan mendengar kate ummi dan ayah..

psssttt: selamat hari raye tuk kakak dan keluarga..muahhxx :)

Finaz Jaafar said...Reply To This Comment

aminnn..

alahai kesian dy umi trlupe..xpe2..nnt akn diganti blk dgn surprise..wee~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

missenget-tq adik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ieyla-tq adik..amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

finaz-haha..takla surprise sgt..dia ikut ayah dia gi booking tempat

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

selamat hari lahir Muhammad Azhad Syahmi..semoga panjang umur..belajar pandai2.. :)

YanaMIB said...Reply To This Comment

happy birthday azhad..and slmt hari raya kak LM =)

Salim Harmanain said...Reply To This Comment

hepi besday Azhad...
semoga menjadi permata yang soleh.. :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Happay Birthday Azhad sayang... Umi terlupa sehari tak apa kan... Tunggu ada sesuatu yg special menanti..:)

Selamat hari Raya LM.... Dah boleh makan ketupat/rendang raya nie... Kakak dulu berpantang lama sungguh... Moga LM sihat. Maaf zahir & batin dari kakak LM.

Nini Hartini said...Reply To This Comment

selamat hari lahir buat adik ad...

dan selamat hari raya buat kak LM. maaf salah dan silap...

JIJI YU said...Reply To This Comment

eid milad saeid adikk

Saiazuan said...Reply To This Comment

smoga dia mnjadi anak yg brtanggungjawab :)

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

happy birthday untuk adik azhad. semoga jadi anak yang soleh =)

Dr. Ben said...Reply To This Comment

ooo besday boy!

Fitri Senin said...Reply To This Comment

Happy birthday!!!! Semoga pnjg umur,murah rezeki

ijatnuar87 said...Reply To This Comment

selamat hari lahir gak...eheheh...jgn nakal2...blaja pndai2...hehehe

Ajeyy Rawk said...Reply To This Comment

salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

lieynanilaz said...Reply To This Comment

selamat hari lahir ahzad syahmi..
semoga menjadi anak yg soleh...

shatooman said...Reply To This Comment

Hepi Besday adik Ad.. :) ishh..mcm mana ummi boleh lupa hari lahir adik Ad..nasib baik sempat ingat walaupon dh terlewat..hihihi.. smoga akak dapat menjadi ibu yang bakal berbangga dengan anak2 dikemudian hari..

ummi_khalish said...Reply To This Comment

Happy born day Azhad...smoga menjadi mujahid yang menjadi kebanggaan kedua ibubapamu..LM..selamat hari raya...:-)

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

selamat hari ulang tahun adik ad dan selamat hari raya :)

sifu im said...Reply To This Comment

selamat hari lahir ankmu..hehe..uncle x de adiah nk bagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...