Wednesday, September 28, 2011

Jom Souq Waqif



Assalamualaikum...Salam rabu buat semua


Kami ke Souq Waqif lagi semalam. Apa yang ada di Souq Waqif? 


1 of 58 things to do in Doha
1 of 1040 sights in Middle East





pelbagai barangan



lepak makan-makan



minyak wangi perlbagai jenis


Jika berkunjung ke Qatar jangan lupa jalan-jalan di Souq Waqif
www.tips-fb.com

30 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

1 lagi tempat yg perlu dikunjungi jika ke Qatar...

>> UMAH UMMI... ;)

SuriHanna said...Reply To This Comment

tak pernah ke sana.. dpt tgk blog pun jadilah : ))

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

kalau ke qatar, kena singgah rumah akak, hee. :)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

teringin nak ke Doha. Entah bila bakal tercapai.

najihah sahami said...Reply To This Comment

bila la dpt mai pegi sana eh.huhu

Izzuddin Fauzi said...Reply To This Comment

Nanti ada masa nak jugak la ke Qatar :D

Lelord said...Reply To This Comment

leh tengok binatang kaler2

Mama Zharfan said...Reply To This Comment

salam ziarah, tq sbb sudi singgah :) nanti time me BW me dtg lagi :)

Kalamhati said...Reply To This Comment

tah bila nk jejak kaki ke sana..huhu

caliph shuriken said...Reply To This Comment

klau x silap souq waqif ni pasar harian kn?

ieda said...Reply To This Comment

kira mcm pasar borong lah ya dik .. :)

emieysandra said...Reply To This Comment

bile la nk sampai sane..urmmm~

mamawana said...Reply To This Comment

Tinginnyer nak gi DOHA... jumpa tuan punyer blog niii....

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Owh, ummi syafik nk cuci mate ye, seminggu Dok dlm umah...hehehe

diana said...Reply To This Comment

bila tahun la nak ke qatar..
heheheh

JIJI YU said...Reply To This Comment

pergi souq mmg best

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Yang kedai minyak wangi tu yg tak tahan tu..ekeke..mesti best!

exora said...Reply To This Comment

bestnyer..bila la nk smpi sana

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

akk dh habes pantang ke?rara ni ntah bile lah dpt kesana sis.

Kak Aya said...Reply To This Comment

teringin nak ke sana...bila agaknya ye? sementara LM ada kat sana, boleh la tumpang barang sehari dua he he...angan-angan mat jenin je.

Azwani said...Reply To This Comment

barang2 kat sana murah ke sis..?

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

ni rasa nak cari akak kat Doha nieeee

N@SIQUE said...Reply To This Comment

best ka di perantauan nie???:D

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

jalan2 pasar hari @ pasar malam/siang

H.J said...Reply To This Comment

kak LM blh bawak jalan2 tak..?aha

hukum hudud ada je kat madinah ni..setakat ni tak pernah pergi tengok lg...ehe

Woofer Storm said...Reply To This Comment

ummi,tak berkesempatan nak kesana.nak buat mcm mana,lum rezeki kot..heheee

zulkbo said...Reply To This Comment

salam..
ermm..selamat membeli belah..
baby kecik kat mana..?tak nampak
pun :)

Suara Kalbu said...Reply To This Comment

Syoknya jalan jalan huhuhu...

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

tempat ni mcm pasar borong ke? nampak ekslusif jer tempat tu

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

ayah sy prnah smpai Doha.. tp singgah buang air je.. haha.. transit msa nk pi umrah..

untung la bleh jln mkn angin kt obersi.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...