Sunday, September 18, 2011

Kakak dah 8 Tahun



Assalamualaikum...

Hari ni 17 September, kat qatar ni masih 17 hari bulan eh..hehe. Hari ni genap anakku Maisarah berumur 8 tahun. Sejak 2-3 hari lepas dia asik merengek ajak rai besday dia di Applebee's. Ye lah, balik Malaysia pun dah 3 bulan..nampak sangat dah lama tak gi makan sana. Kami ikut kan je lah...cuma makan anak beranak je..tu pun dah maheii. Rezeki kamu wahai anak-anak....


Malam ni baru terkedek-kedek nak belikan kek besday tuk dia. Ayah je yang layan ummi dah lepak kepenatan. Tadi sopink barang baby dah cukup buat  ummi hepi. Terapi terbaik keluar siang tadi buat ummi. Barang yang ummi idam  dapat  dibeli. Tq ayah...ummi hepi sangat dapat beli barang baby tu..huhu.


Dah 8 tahun anak ummi yang sorang tu, tapi masih lagi nak manja dan merengek-rengek. Terpikir gak, agaknya dulu LM camtu ke manjanya??? mungkin juga kot? sebab dah besar pun dulu masih nak tido  bawah ketiak ayah dan nak ayah mandikan...eii manja lah tu kot? tapi maisarah tak pulak minta ayah dia mandikan..keh keh keh. Maknanya normal la tahap kemanjaan dia tu...

Nota kaki:anak dah makin besar bermakna ummi makin tua, bulan 11 makan kek ummi yang ke 30 tahun lak..huhu
www.tips-fb.com

10 comments:

Kak Aya said...Reply To This Comment

happy Birthday untuk kakak!

Saiazuan said...Reply To This Comment

happy bday kepada anak akak :D

faryzh said...Reply To This Comment

hepii bithday maisarah...=)

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

salam untuk lydia sekeluarga..
oh.. disana masih 17 hb ya..
SELAMAT HARI LAHIR buat MAISARAH..
kakak dah usia 8 tahun ya...
sekejapnya masa berlalu....

semoga kakak menjadi anak yang solehah......
semoga kakak sentiasa diberkati didunia dan akhirat

zirconia said...Reply To This Comment

happy birthday utk Maisarah =)

semoga membesar jadi anak ummi yg solehah :D

JIJI YU said...Reply To This Comment

ekek anak makin besar umi makin tua..

krole said...Reply To This Comment

selamat hari lahir!!!

deno said...Reply To This Comment

Selamat hari lahir buat maisarah.. semoga sihat sokmo, ceria sokmo, dipanjangkan umur, murah rezeki dah dirahmati Allah swt sentiasa ... Amin! :)

ummi_khalish said...Reply To This Comment

sanah helwa buat maisarah...smoga membesar sebagai anak yang solehah,menjadi kebanggaan ibubapa dan penaik smngt adik2mu.....buat LM...jagadiri dan semoga hidup sentiasa dirahmati Illahi...

Peri PiA said...Reply To This Comment

selamat hari jadi kakak syg

dah beshar ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...