Friday, October 7, 2011

Dapat Jumpa Blogger



Assalamualaikum....

Relaks je rasa hari ni sebab hari ni jumaat. Cuti....suka giler bila cuti. Kepenatan beraktiviti malam tadi tak abis lagi..huhu. Aktiviti??? nak tau apa projek LM malam tadi? teruja dar 2 hari lepas tau. Akhirnya jika Allah mengizinkan ia berlaku maka tercapailah hasrat hati walau banyak dugaan melanda.
Tau tak? malam tadi LM gi jumpa rakan blogger sorang ni. Tak sangka berkesempatan dan berpeluang jumpa dengan dia. Bertentang mata dan beramah mesra. Halangan demi halangan muncul untuk sampai ke rumah dia, 2 jam duk memusing cari rumah tak jumpa-jumpa akhirnya berjaya juga bertemu.



Siapa dia? nanti LM citer. Terima kasih buat blogger ni kerana sudi mengundang kami. Maaf terlalu lewat sampai, amat kesal dengan kelewatan yang tak disengajakan..nak kena babap GPS ni kot? Jutaan terima kasih buat encik suami kerana sudi menemukan LM dengan sahabat sorang ni. Segmen ben ashaari telah menemukan kami,Alhamdulillah sangat gembira dengan ukhwah yang terjalin.
www.tips-fb.com

23 comments:

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

choopppppppp
nak teka????????
adalah kak lelord..

betul kan>

diana said...Reply To This Comment

saya kenal dia ke tak??heheh

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

sape sis?best nya.

ieda said...Reply To This Comment

akhirnya berjumpa kan dik ..
alhamdulillah , seronok dpt jumpa kawan di tmpt org :)

cik panadol said...Reply To This Comment

aloh! tak bg tau pulak sape.....

Qaseh dalia adelia said...Reply To This Comment

siapakah ... kak shida ke hehe

JIJI YU said...Reply To This Comment

waaa...indahnya ukhuwah

Peri PiA said...Reply To This Comment

ukhwah itu indah :)

N@SIQUE said...Reply To This Comment

mesti comel kan blogger tue...:D


Selamat Tinggal Dunia ©: Kenapa Wanita Agama Kamu Menutup Aurat?

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

wa..sape la tu ek~

Kalamhati said...Reply To This Comment

adakah blogger itu cik puan lela kita..hehe

Mama Zharfan said...Reply To This Comment

besh dpt jumpa kwn2 blogger :)

Nini Hartini said...Reply To This Comment

die dok sana gak ke? bestnyaaa jumpe.

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

Lm wat suspen ye.....

Hanis Azla said...Reply To This Comment

wah bestnya.. nnt2 boleh berjumpa lagi kan..

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Hrp2 nnt giliran kita lak.

CIK TOM said...Reply To This Comment

siapa blogger yg akak jupe..best jgk tue..bgs merapatkan lg ukhwah kt luar alam maya ;)

Kak Aya said...Reply To This Comment

hmm mesti jumpa mama najlaa ni....

anamizu said...Reply To This Comment

wahhh ummi jumpe blogger?
bets3!! :)



luv,
cik ana

MAYA_mustwany said...Reply To This Comment

wahh suspender ni..he2.

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Akak jumpa sape tu?

Izzuddin Fauzi said...Reply To This Comment

Siapakah gerangan makhluk bertuah ituuu~~~

Tihara said...Reply To This Comment

best kan dpt jpe teman2 bloger secara live :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...