Monday, October 24, 2011

Peliknya Wanita



Assalamualaikum....

Kadang-kadang pelik kan sikap wanita ni. Kalau kita perasan wanita ni dah la cakap tak sama dengan apa yang ada dalam hati mereka lepas tu banyak pula perangai pelik yang lain. UNIK ke? entah...haha


-Perasan tak wanita ni walau dah putus dengan kekasih lama masih mau nak tau orang tu dah kawen ke belum, dah ada ramai mana anak..dan siap hantar mak dia pulak stalk orang tu punya kehidupan....siyes keji punya perangai. Orang dah bahagia kau jangan la sibuk-sibuk kan?



-Kalau lelaki pakai baju sama mereka tak malu tapi wanita sanggup tak masuk majlis tu kalau dia perasan ada orang pakai baju sama dengan dia...haha, beli kedai yang sama ke? Siyes LM tak suka beli baju kat JAKEL segamat sebab takmo baju sama masa gi majlis apa-apa...hehe
-Kalau lelaki makanan tak sedap mereka boleh telan lagi, kalau wanita terus mereka letak sudu atau buat-buat leka takmo suap dalam mulut..hehe



-Kalau lelaki walau rindu mereka pendam je, wanita pula terjerit- jerit nak bagi tau seluruh isi hati mereka...eiii mengada-ngada kan?



-Kalau lelaki jika mereka email atau sms orang tersayang pendek dan padat je...kalau wanita berjela-jela panjangnya....perasan tak?


Unik atau pelik itulah wanita yang korang sayang wahai lelaki..terima lah kami seadanya.
www.tips-fb.com

24 comments:

najihah sahami said...Reply To This Comment

haha...kalau bab makan tu, abah Mish macam tu. makanan tak sedap, tak sentuh langsung. hoho

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

xsume yang kita nak kite akan dapat..
so kne la terime seadanya...syukur dgn ape yg kita dapat..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

hohohoho...siapakah wanita itu?<--tanya soklan buat2 mcm tak faham lak kan....

diana said...Reply To This Comment

suami saya bab makan kalau tak sedap jgn hrp dia nak telan..hehehe..

tieha ismail said...Reply To This Comment

ntahla..tieha sendiri pon tak tahu even tieha pon pompuan...kuikuikui~

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

itulah wanita...hehe

eRza farEeha said...Reply To This Comment

hehhee...keistimewaan wanita ..kdg2 pelik gak..ahaha

p[A]n[A]d[0]L© said...Reply To This Comment

macam tue ek wanita...??
ehhehe

-Incek Fik- said...Reply To This Comment

saya terima nikahnya..

eh, silap.

saya terima fitrah keperempuanannya~

^^

ain dzaya said...Reply To This Comment

hewhew
trase la....

tp yg msg tu tak la..
sbb ain ta ske taip msg berjela2..ponat jari...lepas tu mula la 'dia' buat titik berjela jela..tanda ta puas ati...huhu

Rain said...Reply To This Comment

wanita sifatnya sedikit cerewet.

bab makan mmg tak nafi la, mcm2 komplain kalu tak sedap, tapi abg2 n abah mkn wat rilex je

=.=

huhu.. saya la cerewet tu . duss

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Sebab peliklah maka kita adalah istimewa.

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Best. best. Like this entry very much, Adik.

sarah mohamad said...Reply To This Comment

erk .. semua yg akak Lm sebut tuu macam kena dengan diri saya sendiri lah hehehe

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

lagi satu suka nangesss!!! tu la senjata utama wanita..hehe

saniah said...Reply To This Comment

betul tu miza..hehe esp bab bab tulis sms n email tu..akak mmg tak reti nk tulis pendek2..takut mesej tak sampai..tu pasal bila bercakap pun berjela jela org kata leter tapi mcm tu lah nk sampai kan mesej...:D

JIJI YU said...Reply To This Comment

susah amat nk jangka wanita

EYQASARA said...Reply To This Comment

betul la tu.. hihihi...

Azwani said...Reply To This Comment

lelaki dan perempuan..saling lengkap melengkapi..(eh..komen terkeluar tajuk kot..)

eiela said...Reply To This Comment

pelik kan, tapi dah itu yang dia suka so kena la terima. hehe

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

pengalaman mas,tak de la nak ambik tahu sangat tercari2,just tiba2 dapat tahu,just biasa jew.

baju sama.ha3.ngan adik mas pun kalau sama mas dah gelak sakan.kih3

kalau rindu,eh..mas biasa jew.tak la jerit..wat sakit tekak.kih3

yang last..err terbaekk..kih3

JunAina said...Reply To This Comment

di sebabkan keunikan kitalah lelaki tak mampu hidup tanpa wanita...

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

tapi masih ada lelaki yg masih nak amik tau pasal ex-gf dia walaupun dah lama putus.. :)

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

ahahahahah..betul2! terutama part sms tu...ggrrrr...

hari tu masa konferens nampak seseorang..tapi tak berani nak tanya nama...da ada isteri dan anak pun..ermm, mungkin orang lain...kalo tu orang yang saya fikirkan, alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...