Tuesday, November 15, 2011

Bila....




Assalamualaikum....

Bila adik Qila demam, mula rasa tak sedap hati. Dia tak menanges tapi risau sebab dia asik tido je.


Bila adik qila tido rasa sedih sangat, dah la sejak balik bercuti baby syafiq asik nak berpegang je. Memang pakai baju terbalik lah ummi. Memang gosok gigi ngan pencuci muka lah ummi nampaknya.Semua kerja tak menjadi. 



Pening...akhirnya ummi yg rasa nak muntah. 

 
www.tips-fb.com

10 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...Reply To This Comment

Semoga anak cepat sembuh ya.. Memang kalau anak anak sakit kita pun rasa macam sama sama sakit kan...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA
amin...terima kasih mak.mmg LMdah rasanak pitam dah ni

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

besar tggungjwb mak ni

laskar pelangi said...Reply To This Comment

semoga ank akak cepat sihat...huuu..cian mama dia yg susah hati

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

semoga anak akak cepat sembuh ye kak.jangan riso,kalau nampak tak ok jew,terus cepat2 g check.akak jangan la sampai berus gigi guna pencuci muka,nanti makin putih lak gg akak nanti.hihii..jangan stress ye.

bersama kak Es said...Reply To This Comment

ha ahhh kan LM..kalau anak2 tak sihat umi mmg jadi kelam kabut.
kalau boleh semua nak diatur dgn selancar dan sebaik mungkin. boleh la bayangkan kekalutan itu sebb ada baby..haaaa bertambah la kalut.

take care dik sayang ye

Cik Ina Do Do Cheng said...Reply To This Comment

sabau lydia, dugaan berbaby kecik tau.cik ina dulu setahun satu 3 orang sekali. walaupun penat, indah tau. :)

semoga anak ko cepat sembuh.take care.

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

hahahah, tergelak akk bc n3 lm ni, get well soon ye dik qila.... siannn dia....

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

semoga qila cepat sembuh

LadyBird said...Reply To This Comment

kesian umi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...