Tuesday, November 22, 2011

Cari Tips Bibir Merah?


Assalamualaikum....

Bulan November merupakan bulan pilihan untuk pasangan mendirikan masjid. Ramai yang bernikah pada bulan ini. Baru LM perasan rupanya entri LM menjadi tumpuan gadis mengenai tips kecantikan diri, petua memerahkan bibir di entri yang ini 



Amboi, nak nikah baru nak merahkan bibir ye? Dah nak duduk serumah baru nak kelihatan comel ye? Hehehe...sis LM gurau je. Tapi sekurang-kurangnya LM rasa seronok apabila tips ringkas itu mampu memberikan sedikit info buat mereka yang memerlukan.


Mood ke laut hari ni....



www.tips-fb.com

15 comments:

Tina Othman said...Reply To This Comment

huhu samalah kita, dah brp hari mood ke laut ni

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ermmm malaysia mnnnggg

erk xde kaitan eh

najihah sahami said...Reply To This Comment

akak.....nape kita ni, gilir mood kita ke laut ye? sabar ye kak...take care...xmau sedih2 ye kak....sayang akak..:)

Cik Bambam said...Reply To This Comment

pakai jek lipstik merah kak..merah lar jadinya..ekekekeke

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

sy nk merahkan bibir jugak.. boleh? haha..

Lelaki Ini said...Reply To This Comment

laki bibir merah mesti jambu gielr kan???

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Tina Othmanye tina..dah 3 hari saya badmood

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahakak tak wat entri..tu yg takda kaitan tu iffah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@najihah sahamigantimish la

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Cik Bambamhehehe...bijak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Solihin Zubirblh je SZ

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Lelaki Inijambu ye?tp suka la..merah je bibir

bersama kak Es said...Reply To This Comment

diorg nak cantik cam adik comot lerrr tu :)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

jauhnya mood LM berjalan...cepat2 kutip mood tu...^^

Tapak Kaki said...Reply To This Comment

sape buat kenduri bulan ni kat sini alamatnya bersanding dalam banjir la jawabnya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...