Tuesday, November 29, 2011

Dah Takda Macam Kakak



Assalamualaikum...dari pagi tadi aqilah merengek. Rasanya selagi ayah dia tak balik kerja memang tak habisla rengekan tu kot. Aqilah sedih sebab bangun tidur subang telinga dia takda sebelah. Subang telinga tu anting-anting la...ke ada panggilan lain?



Entah ke mana hilangnya tak tau lah. Dah takda macam kakak...itu saja dia omel dari pagi. Sian juga, mungkin dia suka kakak bersubang, sebab tu dia nak sangat tembak telinga dia hari tu. Ni dah hilang sebelah. Kena tunggu hujung minggu lah baru beli yang baru ganti lubang tu kosong tu.



"Dah takda macam kakak"...asik ulang itu je. Kalau korang ganti dengan emas ke? dah la dia baru 3 tahun, emas kat qatar ni bukan cumil sangat pun rupa dia...ish, rugi pula kalau tercicir lagi kan? 




www.tips-fb.com

4 comments:

diana said...Reply To This Comment

nak macam kakak rupanya..
mesti dia baik dengan kakak dia tu..kan??

kakchik@ella said...Reply To This Comment

alahai .. siannya dia. budak2 kalo umur camni merengek, kiut. Kalo kita, mengada. Hihi.

Hanis Azla said...Reply To This Comment

ala siannya.. tentu dia rasa tak best bila ada yg kurang.. budak2 kan..

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

alahai ciannya.macam ne leh cicir?cuba cari kut2 trmasuk dalam bantal ke..kalau tak nak bagi emas,bagi pakai silver je dulu.tapi jangan bior lama taw,nanti tumpat.sementara nak beli yang ganti,ambik lidi halus potong pndek tecik n cucuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...