Wednesday, November 30, 2011

Hujan




Assalamualaikum....

Doha hujan dah beberapa hari ni. Malam tadi doha hujan dengan lebatnya sebelum tidur. Nyaman  je LM rasa, sejuk dan segar. Bukan selalu hujan kat Qatar ni, tapi bila hujan memang ditunggu detik tu.




Rasanya sejak sabtu hujan turun lebat. Bila hujan jangan lupa mengadap diri kepada Allah dan memohon apa saja yang terbaik dari Nya. Moga doa dimakbulkan olehNya.




Buat adik cik puan bunga, kalau masih bersedih dan merana akibat difitnah berdoalah agar hati mu tenang dan doalah banyak-banyak agar kamu diberi keadilan. Takmo sedih ye. 



Hujan-hujan teringat zaman kanak-kanak...bestnyer main hujan lari keliling rumah. Anak-anak main hujan ummi marah pula...hihi.





www.tips-fb.com

9 comments:

bujal X said...Reply To This Comment

masih dekat doha lagikah? bila mau balik sini? kirim fridge magnet boleh?

Munnafendy said...Reply To This Comment

hujan dlu xmcm hujan skrg kak...skrg ni hujan bcampur ngan toksid semua...tp xbg diorang merasa main ujan kesian plak...hehe

diana said...Reply To This Comment

kat sini tak hujan tapi sejuk je..
aman je rasa..:p

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

kat sini petang selalunya hujan.. alhamdulillah.. rahmat

Cik Bambam said...Reply To This Comment

suka hujan jugak.. :P kalau time kat umah lar.. hehehe

simply nana said...Reply To This Comment

Di malaysia pula, memang dh sampai musim ujan.jd takut pula bila asik hujan ni... tp memang ms kecik2 dlu x kisahkan banjir n x pikirkan pape pun.memang tunggu ujan coz nk mandi ujan n main kejar2.hik3

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia suka main hujan mase kecik,syok nya mandi hujan

umi dah panggil masuk adoi,hehe

suka bau hujan

bersama kak Es said...Reply To This Comment

kannn..bestnye main hujan macam crite AWAK SUKA SAYA TAK?

tp kalau anak main...dh kena babap. hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

kalau ujan mlm2 mmg syok tido, nak2 kalo bumbung zink, sedap je bunyi muzik...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...