Wednesday, November 30, 2011

Meleleh



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kurang sihat hari ni,kalau la boleh makan ubat kan seronok. Tapi kalau makan ubat jawabnyer tido lepas tu. 



LM terima sakit dari Allah, tapi bila rukuk pun air hidung meleleh...geram la pulak kan? hahaha. Batuk dan selesema...mana yang korang pilih? LM dapat 2-2 sakit tu. Di tambah pula demam kura-kura....



Psst: nak beli kura-kura la..cute sangat.


www.tips-fb.com

17 comments:

Jo Qusary said...Reply To This Comment

kura2 tak pandai sembuhkan demam... kena amik ubat...

saffiya_aleesya @ echa said...Reply To This Comment

echa pun demam mcm akak,siap batuk selsema dh kira 1 pakej plak..
p/s: akak makan ubat tau leh cpt sembuh :-)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

kalau yg hidung meleleh tu payah skit, tp lebih baik kita demam d anak demam...hehehehe

Nazifa said...Reply To This Comment

same la kak.sy pn meleleh jr 2hari nie..nasib baik peod..batuk sakit tekak sume ade

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

LM..cepat sembuh ye...

Peri PiA said...Reply To This Comment

memang comel hihi

alahai,demam ummi ni sabar ye

makan ubat x?rehat secukupnya ye LM

Rain said...Reply To This Comment

ubat selsema mmg ngantuk berbanding ubat batuk.

sedia towel kecik, kalau tisu rugi n mudah buat hidung merah, merekah

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

kalau suh plih demam ngn selsema saye thu la nak jawab pe kak..
tp klu selsema ngn batuk??hurmm..cam xde choice je..
anyway..get well soon kak.. ;)

Cik Bambam said...Reply To This Comment

kita lak selsema dah ebku dlm idong..turun kat tekak lak..jadi batuk lak..uhuk2~

al-lavendari said...Reply To This Comment

semoga segera sembuh .. sekarang ni musim orang demam,

jangan rukuk lama2 .. nanti banjir pulak. hehe

diana said...Reply To This Comment

tak mau dua2..biasanya mereka datang bersama..:)

bersama kak Es said...Reply To This Comment

demam kura2 tuuu kesiannn... pakai stokin la dik.
Nak bagi panas badan bertungku pun ok gak...moga adik cepat sembuh ye

qasehraihan said...Reply To This Comment

kura2 boleh sembuhkan demam tak??ek..tetiba sy ni..hehe

Lelord said...Reply To This Comment

sama..kami 3 beranak pun mengalaminya...tekak sakit ni

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

igtkan melelh ape td

ainnoraini said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh ye...
Same la jugak bila mkn jer ubat terus jd ngantuk...

khairul akmal bin azman said...Reply To This Comment

kay pun same..batok xbaik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...