Wednesday, November 16, 2011

Misi Kuruskan Badan



Assalamualaikum....

Hari ni LM buang pula misi turunkan berat badan di sidebar LM tu. Memandangkan tinggal cuma sekilo lebih je untuk LM nak sampai target maka LM remove la benda tu dari sidebar tu biar blog ni ringan melayang-layang macam layang-layang, hehe.


Bagi sahabat baik yang telah menyahut cabaran untuk menurunkan berat badan maka teruskan lah hingga berjaya dan LM doakan kalian berjaya dan sabar dalam menghadapi lapar dan letih mencapai matlamat tersebut.



Jangan nak mengelat walau LM dah buang target tu tapi chekgu azrine dan kak aya perlu gigih macam biasa ye. Diana dan kak ayu lain la, mereka tak sentuh nasi, so memang akan berjaya dengan jayanya. Bagi kami yang masih makan nasi ni memang perlu usaha gigih lagi. Good luck bagi rakan club menguruskan badan semua..da~~~


Nota kaki: Jangan asik duk kumpul lemak, nanti tiba-tiba terhenti nyawa akibat jantung bermasalah.

www.tips-fb.com

23 comments:

Cik Bambam said...Reply To This Comment

usahaaaa!! hehehe.. tgh usaha jugak nie.. :P

Halimatun Sa'adiah said...Reply To This Comment

org sebok nk naek kn bdn..sy sebok nk gemokkan bdn..ish..ishh...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

misi tutunkan?? hehe

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

leh kak..akak pasti boleh!

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

*faighting* :D

bersama kak Es said...Reply To This Comment

jelessss aiii :P

ttahniah!!

Nazifa said...Reply To This Comment

chaiyok2! akak.boleh!

zirconia said...Reply To This Comment

wahh kak, dah hampir berjaya ya? tahniah2. saya masih jauh dari target tapi insyaAllah akan usaha lebih gigih lagi.

Kalamhati said...Reply To This Comment

wahh!dah hampir capai target ye adik?bravo!

Kak Aya said...Reply To This Comment

tahniah untuk LM, kak aya tak ada apa2 perubahan pun setakat ni..

zulkbo said...Reply To This Comment

salam..
ermm..moga berjaya!!

realiti mudah naik
naik kilo..betapa
susahnya nak turun kan?

♥NuR SyAFiQah♥ said...Reply To This Comment

same la sy kak..tgh menjalankan misi menguruskan badan..hehee

Syafiq Rosli said...Reply To This Comment

sy nk trunkan berat bdn jgk..hehe

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

yeah! chayok3 kak. u can do it! best..memang ringan dah blog ni..kejap je da full loading.makin melekat kat blog ni.

deno said...Reply To This Comment

wahhh... sekilo lagi!! tahniah akak! deno pula doc nak suruh berat naik 40kg... skrg deno 30kg, tp berat tak naik2 jugak mkn banyak pun.... hihi...

psst2, akak.. makan oat akak, kenyang sampai petang... hihi :)

exora said...Reply To This Comment

tahniah LM...dh berjaya kuruskan bdn ye..

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

selamt sampai kegaris penamat dgn jayanya

laskar pelangi said...Reply To This Comment

chaiyok2 kak! hehehe =)

Lelord said...Reply To This Comment

hohohoohho tahniah2....mamanajlaa masih verangan nak kurus tp apakan daya hahahhaa

LadyBird said...Reply To This Comment

lady ush nak naikkan berat badan nih..

pena rozie said...Reply To This Comment

Tengah menternak lemak. Sbb rase kurus sangat x cantik...

YNA said...Reply To This Comment

yna x boleh hidup tanpa nasi, ahaha

kurus sgt dah nie (gemok) ahaha

hazanis said...Reply To This Comment

tengah misi kuruskan badan gak nie..tapi nafsu makan tetap ado...sob sob...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...