Friday, November 25, 2011

Muka Kering



Assalamualaikum



Adik cumil Fasihah  ada tanya kulit muka kering nak buat macam mana? LM pun tak tau nak buat macam mana. Sebab bila balik Malaysia kulit LM elok je tak kering tapi duk Qatar sebab cuaca kering memang kulit ada sedikit mengelupas.



LM cuba amalkan selalu 

1.menyapu bedak sejuk yang dicampur dengan madu.
2. Sapu bancuhan susu tepung dengan tepung kanji dan sedikit tomato untuk lembutkan wajah dan buat kulit putih kemerahan.


Selain tu malas nak buat..hehe. 2 tu je yang LM suka amalkan.


Air minum 2 botol besar sehari pasti korang akan dapat kulit yang cantik.


www.tips-fb.com

6 comments:

diana said...Reply To This Comment

banyak kan minum air mineral tu saya setuju..sebab saya pun amalkan..
dari dulu lagi..jangan kan kering..jerawat pun susah nak hinggap//

bersama kak Es said...Reply To This Comment

patut la comotssss...
macam2 petua kecantikan

nak hilangkan white head lak canne ?

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

klit xpnh kering lak

Kak Aya said...Reply To This Comment

t.kasih bagi petua ni...nanti nak cuba

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

haaaaa minum air rasa da banyak daaa =___= salah pakai cuci muka kot?? hmm mane la nak dpt bedak sejuk kak??hehehehe

emieysandra said...Reply To This Comment

yang kedua tu xpnah sy tahu lak, ehehe. leh try ni ;)

rindu nk bace blog akak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...