Wednesday, November 30, 2011

Nasi Lemak




Assalamualaikum dan salam sejahtera. 


Menu sarapan dan bekalan chenta hati dan anak-anak hari ni adalah nasi lemak. Malam tadi semasa encik suami mengadap budak-budak LM buat sambal bilis kejap, bagi ni tinggal panaskan je.




Paksa diri bangun 4.30 pagi dan terus blend kelapa dan terus jerang nasi lemak. Nasi lemak telur saja.....harap-harap boleh mengenyangkan mereka buat hari ni. Ummi belum sempat jamah nasi lemak sebab baby dari tadi nyanyi lagu keroncong buat ummi. Hehehe.

 
www.tips-fb.com

12 comments:

Nazifa said...Reply To This Comment

alaaa cian ummi...
baby shafiq cpt la tido..ummi nk mkn tue :p

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dah terlalu baik tu LM. Kenyang dan sedap... baby tak sihat ke?

ieda said...Reply To This Comment

nasi lemak mengenyangkan dik ..
akak kalau buat ari minggu je .. lama sikit masanya kan :)

kalau buat akak suke sambal tumis sotong kembang :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

waa... bestnya bekfes.. zai blom makan lagi ni =="

Rain said...Reply To This Comment

suka sangat masakan ibu. ikhlas dan kasih seorang ibu menambah lagi rasa sedap masakan..


sayang LM.. jangan gastrik lak.. makan ye :)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Alahai .. sedapnya nasik lemak tu.

Peri PiA said...Reply To This Comment

ummi yg mulia ;),anak2 dan suami diutamakan

sedapnya,kalau lah dpt sepinggan hihi

qasehraihan said...Reply To This Comment

waaaa...umie rajinnnn....
nak jugakkkk..huhuhu

najihah sahami said...Reply To This Comment

fuh...rajin betul la akak ni....

efa said...Reply To This Comment

sedapnya nasi lemak,dh tido ka baby?dh tido akak leh la mkn hehe

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

dalam demam kura2 masih lagi kental nak wat nasi lemak tu...
qila2..nape la tumpahkan nasi lemak tu..best kot..bak akk sket.. :p

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

yg simple tu yg sedap, xyah sambal udang sotong bagai...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...