Thursday, November 17, 2011

Selamat Hari Lahir Chekgu Azrine



Assalamualaikum....


LM nak mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari lahir buat sahabat LM Chekgu Azrine. Tak sangka kami lahir di bulan yang sama rupanya. Tapi berlainan bintang...huhu. 






Moga chekgu Azrine kembali sihat seperti sedia kala selepas menanggung deria sakit minggu lalu. Moga sentiasa berada dalam lindungan Illahi dan berbahagia bersama keluarga tersayang. 




LM kagum dengan beliau, ibu muda yang penyayang dan masih cantik lagi walau anak daranya dah hampir sama besar dengannya..hihi.





www.tips-fb.com

10 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Selamat hr lahir buat beliau.....

Akak nk terjah sat :D

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

biar dipanjant usia tapi mesti happy2 selalu.. nak pi wish epi besday jap kat blog cikgu tu..

LadyBird said...Reply To This Comment

selamat hari lahir kepada LM dan cikgu..
semoga perjalanan kehidupan diiringi rahmat Allah..
ameennn..

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

Selamat hari lahir juga, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. :)

Pu Huiren said...Reply To This Comment

hb, hee

ejulz said...Reply To This Comment

epy bday gak cikgu azrine.. :)

pena rozie said...Reply To This Comment

Selamat ulang tahun

YNA said...Reply To This Comment

cikgu mana nie?
kwn LM ke?

diana said...Reply To This Comment

semoga panjang umur ye chekgu azrine..
hehehh

najihah sahami said...Reply To This Comment

alaa..akak pun nanti macam chekgu ni jugak. cantekkk!hehehe

selamat hari lahir chekgu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...