Monday, November 28, 2011

Selamat Hari Lahir Kakak Ku


Assalamualaikum.....


Salam ceria semua. LM nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat kakak LM ni, kak Aya dan Kak D aka makencik ladyzul . Tak sangka akak berdua ni berkongsi tarikh macam LM dan matun share tarikh besday kami.

Tak sangka 2-2 nya sangat baik dan sayang LM seperti LM sayang mereka. Moga ukhwah yang terjalin terus kukuh tanpa terselit sebarang hasat dengki antara kita. Sayang kalian ....muahhh.



Moga Allah memberi kelapangan dada, lapangkan rezeki dan memberkati hidup kalian berdua selamanya. Moga segala impian tercapai. Moga terus menjadi isteri, anak dan ibu yang baik, kalian inspirasi adik! Sayang ketat-ketat. 


 
www.tips-fb.com

9 comments:

diana said...Reply To This Comment

selamat ulang tahun jugak untuk mereka..:)

ieda said...Reply To This Comment

selamat hari lahir buat kakak LM jua :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

amin2....terima kasih dik....huhuhuhu..sgt terharu la....

Cik Rose Cute said...Reply To This Comment

Selamat Hari Lahir Buat semua...

~ yus ~ said...Reply To This Comment

selamat hari ulangtahun juga buat mereka...

oo D tu kakak LM ya?

JIJI YU said...Reply To This Comment

eid milad saeid

Lelord said...Reply To This Comment

selamat ulangtahun

CIK TOM said...Reply To This Comment

besday akak bpe hb ek?happy besday ye sis LM..smoga sentiasa ceria ;)

Kak Aya said...Reply To This Comment

salam LM,
amboii siap buat entry lagi, malu le..apaapa pun t.kasih atas doa LM dan juga sahabat-sahabat .

DOa yang sama untuk LM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...