Tuesday, November 22, 2011

Soalan Bodoh




Assalamualaikum....




Pernah tak dapat soalan bodoh? Apa perasaan masa tu? Rasa nak bagi kasut saiz 7 je rasanya...haha.


Apa perasaan orang yang beri soalan bodoh tu ye?saja nak bergurau atau memang suka buat perangai bodoh. 



Psst: Biar bodoh, boleh belajar...tapi jangan kelihatan bodoh.

www.tips-fb.com

23 comments:

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

jgn dilayan LM..
kalau dilayan kan tekanan perasaan dibuatnya..

najihah sahami said...Reply To This Comment

hohoh..tengah2 bad mood dpt soalan bodoh. mmg silap la tanya soalan bodoh kat kak LM hari ni. hehe

Cik Bambam said...Reply To This Comment

apa soalannya kak??

errr..

Acik Erna said...Reply To This Comment

LM..apa soalan nya tu..kalau betul bodoh.kasut zaiz 7 tak memadai..bagi je kasut saiz 12..baru puas hati..

PCL said...Reply To This Comment

soalan bodoh kena jwb dgn bijak, jgn ikut rentak..kang kt plak yg npk lbh bodoh..haha.

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

slalu nmpak bdoh bile melayan soalan bodoh

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

ni takot ngan kak lm ni >_<

al-lavendari said...Reply To This Comment

kalau diajukan soalan bodoh .. tak usah jawab. kita buat bodoh je !

kiz said...Reply To This Comment

kalau soalan itu bodoh..kita pandaikan..haha

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

dia nak bermesra kot..haha

syazana amira said...Reply To This Comment

hehe.. saja galak nak tanya soalan2 camtu..

zirconia said...Reply To This Comment

kalau satu dua soalan takpe gak kak, nie kalau dilayan makin banyak soalan bodoh yg keluar, boleh naik marah dibuatnya.

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

sabar kak...

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

kak ayu pun tak suka..
tapi kalau pelanggan, kena buat2 sukaaaaaaaaaaa

iza said...Reply To This Comment

Assalam..
Dah tak ada soalan lain kot nak tanya..

simply nana said...Reply To This Comment

soalan bodoh apakah yang ditanyakan itu za?

feza said...Reply To This Comment

biasanya soalan bodoh ni untuk dibuat bergurau. tapi nak bergurau tak kena pada keadaan pun bahaya..

Lia Irdelia said...Reply To This Comment

alahai...

nak tanya pun kdg2 kne beralas..
takot tersalah tanya,,

:)

Cik Ina Do Do Cheng said...Reply To This Comment

kalau org bagi soalan bodoh, misalnya kat kotak komen cik ina biar je, tak moh reply.kalau berdepan, cik ina tenung je muka orang tu sambil tersenyum:)

Tapak Kaki said...Reply To This Comment

orang yang bijak je nampak soalan tu bodoh..hehe

NM02 said...Reply To This Comment

salam kenal

singgah sini terus follow

kalu sudi, jom follow ai pulak

maceh

^_^

exora said...Reply To This Comment

ramai gak yg sk bg soalan bodoh ni...
tp kdg2 soalan tu pd kita 'bodoh' tp pd yg bertanya tu dia rs 'cerdik'
nak x nak layan jer laa stkt mampu...

Peri PiA said...Reply To This Comment

pernah,buat ape buang masa tnya kan?
setuju dgn akhir kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...