Friday, November 18, 2011

Ukhwah



Assalamualaikum


Salam jumaat buat semua...wah hari ni memang tak sempat up entri. Busy la kononya bila anak dan incik suami cuti..hehe



Waktu zohor masuk awal musim winter ni, dan lepas solat jumaat kami pergi ke rumah sahabat memenuhi jemputan makan tengah hari di al-khor. Jauh juga dari Doha ni dalam sejam lebih. 
Bila ada makan-makan di al-khor memang dinantikan kerana terlalu ramai kenalan rapat di sana. LM sangat teruja bila ada jamuat dari rakan-rakan di sana. Keakraban dan semangat setia kawan sangat utuh di antara semua. Rakan dari Doha nampaknya cuma LM dan kak fara je tadi.



Apa pun memang hari ni gembira sangat dah lama tak berkumpul dengan sahabat baik yang hampir 3 tahun kami kenal. Tak cukup masa rasanya berbual-bual. Ada masa hujung minggu ni nak plan buat makan-makan bersama mereka je rasanya. Manisnya ukhwah yang terjalin. Alhamdulillah, LM sangat bahagia. Tadi encik suami pun cakap perlu buat makan-makan kot bulan depan sebab ramai sahabat kami di al-khir nak pulang terus ke tanah air awal tahun depan. Turn kami pulang bila ye? Tunggu.....itu rahsia..keh3




Nak bentang tikar kat taman jap lagi...nak ikut?



www.tips-fb.com

8 comments:

NOOR FATIN said...Reply To This Comment

bila akan pulang ke sini? hehe

iEyLa said...Reply To This Comment

ukhuwah adalah anugerah terindah dlm hidup kan kak...

ppssstttt: ur turn???lalalala

deno said...Reply To This Comment

wah... seronoknya akak... dapat jumpa kenalan lagi... alhamdulillah... deno seronok bila tahu akak gembira di sana... :)

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

kenal mengenal hubungan ukhwah terindah

jeragang said...Reply To This Comment

elok lah tu merapatkan silaturrahim antara sahabat

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

bestnye laaaa

JIJI YU said...Reply To This Comment

ukhwah dengan penuh keihlasan memang terisi dengan kemanisan

Kak Aya said...Reply To This Comment

seronok kan ramai sahabat, dapat memanjangkan lagi silaturrahim dan mengukuhkan silaturrahim yang sedia ada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...