Thursday, November 17, 2011

Ummi Ada Cita-Cita?



Assalamualaikum  dan salam sejahtera.


Tiba-tiba adik qila datang kat ummi...terus tanya ummi.


Qila : Ummi ada titer-titer?

Ummi : apa? cerita? 

Qila: Butan..titer-titer...katanya sambil jari telunjuk bergoyang-goyang.


Aduhh, apa budak kecik ni cakap. Pelat lain macam je..huhu.


Tiba-tiba...

Qila : Acha(dia biasakan dirinya acha, dari  namanya marsya) nak jadi Tikgu...


Owh..cita-cita..haha..lawak budak 3 tahun tanya ummi ada cita-cita ke takda. Adehh ummi nak jadi blogger hebat dalam penulisan ummi la nak oii, moga dapat sedikit info disebar dari entri ummi. Tapi ummi takmo kamu jadi cikgu...



www.tips-fb.com

21 comments:

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

apa pasai tak mau mereka jadi cikgu?hihihi
amboi pelatnya..umur berapa tuh kak..

mamaNoriz said...Reply To This Comment

cerdik dia...

awal dah ada cite2 ek...

cikgu ada lah cita2 yg selalu dan paling hot utk budak2 kan...termasuk polis ...hehehe

diana said...Reply To This Comment

cikgu,polis,askar..
budak2 dulu itu je la cita2 yang kita ada..kan???
budak2 sekarang banyak cinta2 nya...

krole said...Reply To This Comment

wuahhh msti cute waktu dia tnya wak~tak nak dia jd ckgu..nape?

Acik Erna said...Reply To This Comment

Assalam LM..cerdiknya dia..baru 3 tahun dah pandai tanya tentang cita2..bertuah ibu dia..

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

wah..moga tercapai tite-tite akak..hihi..

EZAN IDMA said...Reply To This Comment

alahai comel je titer2

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Kenapa xmo dia jd cikgu??

laskar pelangi said...Reply To This Comment

ala tomeinyaaa acha ni;)

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

knp takmo jd cikgu?

tp cite2 akak sme ngn iffah

eiela said...Reply To This Comment

pandainya dia bertanya,,cerdik budak-budak sekarang nih.

pena rozie said...Reply To This Comment

Si twin PR pun pelat. Kadang kala naik pening nak paham die org cakap ape...

simply nana said...Reply To This Comment

ala cutenya...cerdik ni miza.smoga qila menjadi anak yang solehah yea...

deno said...Reply To This Comment

olohh kiutnyeee... budak2 masa pelat memang comel bile bercakap... :)

najihah sahami said...Reply To This Comment

waa..cita2 akak dh kire tercapai la ni kan. hehee

Tapak Kaki said...Reply To This Comment

kan elok jadi cikgu tu.. nape tak kasi?

WuMing said...Reply To This Comment

Baca dan sebarkan untuk kebaikan semua.

KESAN PENYAKIT KANSER DALAM BADAN

Rtp Farra Arisha said...Reply To This Comment

she sounds funny at the same time! hehehe.

Azwani said...Reply To This Comment

nape dia tak blh jadi cikgu kak?

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

amboi nak jadi tikgu yer.. so sweet. teringat anak buah dulu.. yg si adik perempuan ni pelat.. yg abg lak dr kecil memang petah. yg pelik org lain susah nak fhm adik dia ckp termasuk ibu & abah dia tp si abg ni semua dia fhm & jd tukang translate apa adik dia ckp.. teringat blk memang kelakar. skang si abg dh 10 thn, adik dh 8 thn..

eRza farEeha said...Reply To This Comment

pandai ank akk..kecik2 da taw cita2..hhehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...