Wednesday, December 21, 2011

9 Tahun Berlalu



Assalamualaikum....


9 tahun telah berlalu, terasa begitu pantas masa berputar. Semalam 20 December adalah tarikh pernikahan saya dan encik suami. Majlis kami berlangsung pada 21 December di kampung halaman saya di Segamat Johor dan keesokannya di kampung suami di Negeri Sembilan.



Terasa baru saja melayari bahtera rumah tangga. Bila toleh kiri kanan baru perasan anak dah 4. Alhamdulillah....terasa indah kehidupan sehingga tak terasa masa telah berlalu 9 tahun rupanya. Teramat muda saat itu, baru 21 tahun sewaktu bergelar isteri, 22 tahun bergelar ibu...namun kesukaran dan keperitan belajar menjadi isteri dan ibu telah terbayar dengan 1001 kemanisan kini. Alhamdulillah...terlalu banyak saya belajar untuk memantapkan diri selama 9 tahun ini.




Buat encik suami...dah ucap macam-macam semalam sebenarnya. Tapi nak ambil kesempatan di sini nak mengucapkan terima kasih atas segalanya sekali lagi. Terima kasih banyak-banyak, hanya Allah mampu membalas semuanya. Tak terbalas saya akan semua yang telah saya terima darimu wahai suamiku. Moga ikatan kasih ini kekal ke akhir nyawa...amin.

www.tips-fb.com

19 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

happy anniversary kak!!!
adik doakan akak akan terus bahagia hingga ke akhir hayat...

ppsssttt: happy bile tgk orang lain happy :)

azwa amani said...Reply To This Comment

ishh, jelesnya..nak kawin jugakkkkk huhuhuhu :)

diana said...Reply To This Comment

tahniah LM..
semoga kekal bahagia sampai akhir hayat..:)
selamat ulang tahun ...:p

Lelord said...Reply To This Comment

selamat ulangtahun perkahwinan Miza dan Zairi semoga kalian sentiasa melalui hari-hari indah dan bunga-bunga cinta sentiasa kembang mekar mewangi

Hanis Azla said...Reply To This Comment

Alhamdulillah.. bagus juga kahwin muda ni kan lydzar.. masih muda, anak dah ramai.. nnt tak tua sgt anak-anak dah dewasa.. Tahniah ye utk 9 tahun yg indah tu.. semoga ianya kekal indah dan membahagiakan..

pena rozie said...Reply To This Comment

Selamat Ulang Tahun....

lynnaiza said...Reply To This Comment

happy anniversary LM. ;)

Sya Syazana said...Reply To This Comment

selamat ulang tahun perkahwinan :)
semoga ikatan kekeluargaan dan kasih sayang kekal utuh dilimpahi rahmatNYA .

Peri PiA said...Reply To This Comment

tahniah LM dan suami

semoga bahagia hingga ke syurga,Amin

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

Huk3. Tersebak seketika mbaca. Tahniah kak. Adk doakn akak n abg kekal hingga ke taman2 syurga. Ank2 soleh n solehah pyejuk mata, pnawar hati. Bhgia hgga ke akhrnya

emieysandra said...Reply To This Comment

selamat ulangtahun kak LM! semoga kekal bahagia..wahh, umor 22thun dh bergelar ibu :D

najihah sahami said...Reply To This Comment

kak....tahniah..sembilan tahun akak berjaya capai kebahagiaan. moga akak dikurniaan tahun2 selepas ni dengan lagiiiiii kebahagiaan..hehe.


syok eh kawen kak?:P

efa said...Reply To This Comment

happy anniversary kak lm tahniah moga kekal hingga akhir hayat ok,moga bahagia selalu

Tina Othman said...Reply To This Comment

selamat menyambut ulangtahun perkahwinan, semoga berkekalan ke akhir hayat bersama dan sehidup semati, insyaallah, amin

~ yus ~ said...Reply To This Comment

Selamat Haru Ulangtahun perkahwinan ya LM.

Wah! Umur baru 30 anak dah 4, impressed!

Fitri Senin said...Reply To This Comment

jauh lagi nak kejar..happy anniversary

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

@najihah sahami kak najihah nak kawen dah! yeay!! xD



*happy anniversary kak ;) semoga kekal ke akhir hayat.. insyaAllah ;D

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

untung kahwin muda ni..

anak sempat membesar sblum akak tua.. hehe..

happy anniversary..

semoga berkekalan bahagia dunia akhirat.. aminn..

Halimatun Sa'adiah said...Reply To This Comment

so sweet!!
x saba nk kawen jgak bile bace enry neh...ngeh..ngeh..ngeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...