Tuesday, December 27, 2011

Adeela Bertanya




Assalamualaikum....


Adeela bukan orang baru bagi saya. Dah lama sangat saya skodeng penulisan beliau. Sangat suka membaca hasil tulisan beliau. Satu hari, saya beranikan diri meninggalkan komen di blog beliau...tak sangka beliau menziarah ke blog pink phanter saya pula.

Adeela menyelak entri lama saya dan terjumpa gambar saya bersama keluarga. Beliau bertanyakan umur saya...buat pembaca baru blog saya, saya dah berumur 30 tahun pun pada 23 november lepas. Saya lahir pada tahun 1981 dan telah mempunyai 4 orang cahaya mata. Anak sulung saya telah berumur 8 tahun dan yang kecil berumur 5 bulan.




Saya tinggal di doha, Qatar bersama suami hampir 3 tahun dah merantau di sini. Jangan tanya saya takmo balik tanah air ke tak...jawapannya pastilah nak sangat! Doakan suami saya dapat peluang pekerjaan di tanah air ye, tapi jika Allah mengatakan sini adalah tempat terbaik untuk kami saya redha...huhu. Rindu bonda~~
 
www.tips-fb.com

14 comments:

Tina Othman said...Reply To This Comment

bestnya dapat duduk kat Qatar

ieda said...Reply To This Comment

dpattttt akak berkenalan dgn LM ..
ekekek sblm2 nie x hinggat nak bertanyakan umur LM .. tapi macam dah dpt agak :)


akak nak singgah lah umah adelia tu :)

diana said...Reply To This Comment

anak 4 orang??
saya cemburu..:p

eiyzniey said...Reply To This Comment

Hehe..smoga dpt pulang ke tnah air jgk ye..
:)

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

sedihnya.kami selalu doakn sis =)

Apik Pehe said...Reply To This Comment

hehehe..akak balik tu bawak ole2 untuk apik tau

Izan Ishak said...Reply To This Comment

setahun je beza kita LM...

seronok merantau di negara org... tp tetap tak sama di negara sendiri kan...

najihah sahami said...Reply To This Comment

buat adeela, umi LM ni penyayang. pandai masak. rajin update entry. suka bagi nasihat. semuaalah. hahhaha

azwa amani said...Reply To This Comment

umur 30 tpi mcm ank dara bru hbis spm.huhuhuhuhu...apa rahsia sis??

zulkbo said...Reply To This Comment

salam..
ermm..produktif ye bila ke Doha..
agaknya cuaca punya pasal rasa saya..asal malam sejuk je manjang kan?Tak sangka pula dah 30 an rupanya..apa pun tahniah buat anda dan keluarga..muda-muda anak dah ramai

Cik Bambam said...Reply To This Comment

kita hanya meancang eh kak.. :)

mestilah duduk kat negara sendiri lg best yer dak.. hehehe

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

Allah tahu mana yang terbaik kan kak...merantau jauh, luas pengalaman..insya'Allah.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Ye Adik syomot... Akak dh tau skang...hehehehe

Woofer Storm said...Reply To This Comment

takpe ada masa balik kampung ye ummi..

#janji jangan lupa mereka yang sayang ngan ummi..terutamnya keluarga di kampung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...