Thursday, December 15, 2011

Air Liur Meleleh.



Assalamualaikum


Ramai yang dah rindukan baby syafiq kan? Alhamdulillah sekarang dah 4 bulan lebih, nak keluar gigi agaknya asik meleleh saja air liur dia. Ini gambar suka-suka masa encik suami melayan si kecik. Bila pegang handphone memang asik snap gambar mereka je. Kualiti gambar kurang memuaskan tapi saja nak tayang juga gambar syafiq.





Dia pegang kain lampin tapi bukan nak lap sendiri pun air liur meleleh tu..hehe. Geram nak gigit dia, sekarang ni malam asik nak main dan menyusu, mata bulat je takmo tido.



www.tips-fb.com

28 comments:

lieynanilaz said...Reply To This Comment

muka booolat...:)

Izan Ishak said...Reply To This Comment

bby syafiq ni kan mmg nak cubit pipi.... bam2 sgt!

Dr Hafiz said...Reply To This Comment

Dah besar dah baby LM.. Makin comel dan tembam.. kejap saja dan berumur 4 bulan... Baby minum susu apa ni?

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

memang comel syafiq ni.. anak sy ygdh nk masuk 2 tahun pn meleleh lg air liurnya kadang2...lg2 bila dia suka benda yg dia buat tu.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@lieynanilazkeh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Izan Ishaktu la..abg dia pun sellau cubit2 manja pipi dia

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Dr Hafizterima kasih doktor.sekarang ni sepenuhnya menyusu susu ibu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Aisy Nasihahehehe..betul la, klu dia leka main mmg byk air liur meleleh..leka sgt kot?

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

nak geget baby jugak bole??ggrrr..geram tgk budak boolaatt nih.. :p

ieda said...Reply To This Comment

aloh2 syafiq .. tembammmnyaaaaaaaaaaa dikkk .. geram akak tgk .. pipi gemuk , sebijik mcm zahrien dan amanina anak akak masa kecik

Dr Hafiz said...Reply To This Comment

Alhamdulillah, patutlah tembam sebab dapat susu terbaik iaitu Susu Ibu...

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

alamak.tembom nya.mcm muka akk lah =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@.: iEyLa :.hehehe...geram eh?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@iedakecik2 tembam mmg suka tgk kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Dr Hafizalhamdulillah doktor..hrp ia cukup utk sikecil

diana said...Reply To This Comment

tu dia..
pipi sampai terlondeh..
ekekekkeek

Cik Bambam said...Reply To This Comment

bambammmmnyaaa dia.. geram! hhehehe

Rain said...Reply To This Comment

muaaaaaaah pipi..

Muslimah Optimis said...Reply To This Comment

memang rasa nak gigit sungguh la.. pipi syafiq.. :-)

JIJI YU said...Reply To This Comment

ada member..dah jadi apak budak pon meleleh lagi air liur..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

LM saje nk bg saya jeles tau..geram tgk bb LM..klu dekat dh lama gomoi ni..gigit2.. Eiiiii

azwa amani said...Reply To This Comment

comeynye babi syafiq... drooling tu biasa lah kak kalau nak tumbuh gigi, bagi dia mainan yg boleh digigit tu... ..

laskar pelangi said...Reply To This Comment

ala..tombannyeeee dak techik ni;)

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

meleleeh!hahaha


*wahh, baju petronas :P

simply nana said...Reply To This Comment

Ala geram sama ini adik comel.eh lain la muka dia ngan kakak n abg dia. Ada iras cam muka ummi ni...

Peri PiA said...Reply To This Comment

geram nya tgk bam2 comei ni :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

makkkaiihhh.... molatss nye dia lm...hehehehe

Azwani said...Reply To This Comment

alolooo comelnya dan tembam pipinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...