Wednesday, December 7, 2011

Bau Minyak Angin



Assalamualaikum dan salam sejahtera. 


Sihat hari ni? Kalau tak sihat makan ubat dan rest cukup-cukup ye. Nak cerita sikit pasal tak sihat ni terutama buat rakan -rakan wanita. Bagi adik - adik yang baru bernikah tu pun meh la dekat sikit akak nak celoteh santai-santai je. Meh la..jangan malu jangan segan..ekeke



Pernah pakai minyak angin? LM suka pakai minyak cak kapak. Hubby suka minyak geliga. Dari zaman dulu memang LM suka minyak cap kapak, kat qatar pun masih cari minyak ni terutama kalau loya masa mengandung pasti minyak ni melambak sana sini..hihi
ubat jerawat
 Gambar ehsan google

Tapi  kena diingat tau, dah pakai minyak angin tu pastilah satu badan berangin dan bau minyak angin. Tak salah pakai minyak angin tapi bila suami nak balik dari kerja tu tukar lah baju, bersihkan lah diri. 



Kesian suami balik kerja penat-penat nak peluk cium isteri tup-tup bau minyak angin ekeke....kan bagus kalau calit sikit minyak wangi kat tepi telinga tu, wangi sikit cik abang awak bau kan? dapat tak apa yang LM nak pesan ni?hehe.


Lor...jangan la marah, ni pesan manja je....sekadar pesanan buat diri sendiri juga.Orang lelaki kan keluar bekerja dah tengok ramai wanita cantik, wangi macam taman bunga, tup tup balik ke rumah isteri bau minyak angin, tak best la kan? Maka, tak salah kalau di rumah kamu berbibir pink, semerbak bau fuzzy peach ke kan?semuanya demi suami terchenta. Jangan nak jalan je pakai baju bergosok rapi, kat rumah pakai kain batik pun berkedut seribu, baju renyuk - renyuk. Seluar singsing sampai lutut, aduhh dah lebih teruk dari makcik cleaner la pulak. 



Psst:  cumil untuk suami dapat pahala.


www.tips-fb.com

18 comments:

Jo Qusary said...Reply To This Comment

Pakai minyak wangi bila sakit kepala pulak, hehehe...

H.J said...Reply To This Comment

sapelah bakal isteri yang dok tengah baca ni..hoho

krole said...Reply To This Comment

baiknya hati wak...msti suami wak syg sngt ngan wak...trima utk tips tu..nnt krole kongsi ngan isteri hehehe~

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tetiba rasa mcm makan cili.. hahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

hai selalu2 sgt buat pesan utk org baru kawen ni....sapa tu?hohohoho..

Outbound Malang said...Reply To This Comment

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

~ yus ~ said...Reply To This Comment

saya pun suka guna minyak cap kapak time pening...:)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

berhias diri untuk suami tu penting..tp ada masa cam tak sempat pulak LM..hahha...

diana said...Reply To This Comment

saya pulak tak pernh pakai minyak angin bila pening..saya geli minyak tu kenapa muka atau badan..tak selesa rasa..
kot kalau terseliuh ke apa baru cari minyak angin..
masa pantang dulu selalu kena marah sebab malas sapu minyak kat kaki..
heheeh..

ieda said...Reply To This Comment

setuju2 LM .. ekekek tapi ada suami yg suke bau minyak angin nie .. nak2 minyak cap kapak dan yuyi .. mcm hubby akak ..

tapi idoklah sampai bawa ke tidoo eekek :)

Izan Ishak said...Reply To This Comment

masa izan kecik2 mak suka sapu minyak geliga.

comel sgt pesanan LM yg bawah sekali tu. jgn lupa berwangi2 utk suami ye kawan2 semua...wangi dpt, pahala pun berganda2...

Cik Bambam said...Reply To This Comment

setujuuuu~!! ehhehe

anak dara kutip tips bahagia rumahtangga nie..ehhehe

~Ku Mahu Itu ~ said...Reply To This Comment

Salam semua. .

Ooo bau minyak angin bucuk katanya. . Tp bila di pk2 suami sekarang ni lg bikin isteri risau dalam pelbagai masalah... Tu hal masalah

hal pembawakan perut pun suami jugak. . Jgn komplin macam2 rezeki dr Allah.

Terima la seadanya dalam keadaan bucuk @ dalam keadaan wangi.

Yang x tau jaga penampilan tu , baca la majalah ada bg petunjuk kat internet pun byk just clik pk.

LM share & link TQ
kumahuitu.blogspot.com

Zaujah Encik Mamat said...Reply To This Comment

Assalamualaikum sis .. hehe lama tk menjengah..

wah minyak angin geliga tk jumpa lg..


dulu2 syikin suka guna minyak yuu yee cap limau tu.. yg bebi2 selalu pakai.. sbb bau baby kunun2 nya..

la ni dah meloya plak..

beli plak minyak cap kapak.. hehe.. okay2 blh terima dah heheh..


zauj balik reja dah wangi2 dah.. then then.. sakit kepala.. zauji tlg picitkan... buh minyak angin.. dah bau minyak angin balik T_T

Biey said...Reply To This Comment

betol2.. kekadang ada isteri2 nie hnya pndai nak bergaya kat luar rumah jer tapi bila kat dalam rumah, nan hado..

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

kat rumah teringin nak pakai gown ala-ala Bella Calamidades.:D

eiela said...Reply To This Comment

suka jugak minyak cap kapak bila pening kepala, bila dah tak larat bau minyak cap kapak tukar plak vicks. hehe

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

hehehe thanks kak for sharing.rara akan practic kan.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...