Thursday, December 8, 2011

Hanya Dengan Ingatan



Assalamualaikum...

Hanya dengan ingatan pada insan yang kita rasa dekat pasti akan membuat dia rasa dihargai dan disayangi. Bukan susah nak tunjukkan kasih sebagai sahabat, adik, anak, kekasih dan apa saja. Hanya dengan ingatan dan pesanan ringkas sudah mampu membuat ibu, adik, kakak dan sahabat kita tersenyum  manis.



Sementara mereka ada, pamerkanlah kasih dan cinta pada mereka. Tak susah menunjukkan kasih kita sebagai anak, sahabat, adik, kakak dan sebagainya. Mendoakan kesejahteraan mereka, sms tanda sayang, kirim sesuatu tanda kasih sudah cukup besar kesannya pada diri mereka.



Hanya dengan ingatan.....pasti membuat hubungan antara dua hati menjadi semakin akrab. Dah kawin pun jangan malu-malu sms kata rindu pada pasangan okey, duduk serumah, tidur sebilik tak kan  tak boleh nak sms pada pasangan kan? pupuk dan baja kasih sayang yang telah ada agar ia mekar selamanya. 
Mood : Rindu bonda





www.tips-fb.com

13 comments:

cik hijau purple VS nur faie said...Reply To This Comment

firstly , CHP tertarik sgt dgn title entry kakak .

hanya dengan ingatan jugak kite boleh change somthing , kan ?

kicked said...Reply To This Comment

rindu bonda?? call la. . .

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

teringat kat Mr Hubby yang outstation dah 2 hari...rindu!!

najihah sahami said...Reply To This Comment

hanya dengan ingatan kita merasa bahagia...hehe..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

:)
buat aku tersenyum..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

hanya dgn ingatan.... pasti mereka semua lebih sayangkan kita kan.

efa said...Reply To This Comment

betul ingat mengingati penting tu.

H.J said...Reply To This Comment

nak senyum je ni kak LM

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

balikla jmpe bnda

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

windu bonda ek.... bonda pn mesti windu kt kaklong yg syomot ni...hehehehe

kakchik@ella said...Reply To This Comment

thnks krn mengingatkan, adik.

iza said...Reply To This Comment

Assalam..
Selalu dok hantar sms tu...hehe..

Cik Bambam said...Reply To This Comment

org ingat kita.. suka kan kak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...