Tuesday, December 27, 2011

Hati Tisu




Assalamualaikum....


Siapa hati tisu kat sini sila angkat tangan. Takda saper yang nak mengaku ye? Saya memang hati tisu, tapi bukanlah sangat tisu...kena tengok juga apa yang orang kutuk atau perli, kalau teruk sangat memang saya akan sentap la. 



Semalam ada sorang adik ni cakap, kawan dia mulut lazer, suatu hari nanti pasti dia makan hati berkawan dengan orang tu. Saya kata baik jangan rapat sangat kalau tak tahan. Dia kata orang tu baik masalahnya cuma mulut je macam @&%$#@*...hahaha.



Terserah pada penerimaan masing-masing. Pada saya kalau macam saya yang hati tisu ni memang takmo kawan rapat dengan orang mulut lazer. Nanti saya sentap susah pula. Kalau dah kawan serumah mulut macam tu sanggup ke? pindah jelah rumah lain atau berkurung dalam bilik je lah kot? 



Jangan lupa, orang yang baik kan orang yang berkata baik-baik saja jika tidak dia cuma berdiam saja. Betul kan? 




www.tips-fb.com

13 comments:

azwa amani said...Reply To This Comment

amani hati tisu..mudah lerraaaiii.. huhuhu

Yatie Awang said...Reply To This Comment

susah juga kalau ada teman macam tu, kena banyak bersabarlah, kalau kita masih mahu berkawan dengannya

Perbaiki akhlak dan
peribadi

Lelord said...Reply To This Comment

hehehehe kadang2 jadi tisu gak

sumaiyah mokhtar said...Reply To This Comment

hehe sy tisu jugak :)

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

sy sy

*angkt tgn tgi2

Woofer Storm said...Reply To This Comment

ummi,jujur sy ni jenis cepat sentap.hehee

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan pun hati tisu jugak!

fiverul wan said...Reply To This Comment

1st time dgr hati tisu.. jadi hati tisu ni maknanya org yg mudah terluka lah kk..? hmmmm

Muna rahimah said...Reply To This Comment

Alaaa , asyik hati tisu je . hati kertas lah pulak eh ? err ;p

missSenget said...Reply To This Comment

sis..kite ni pun mudah sentap..


tapi malas nk lawan balik.. pastu xmo sgt tunjuk sentap tu..

hihi..

~ yus ~ said...Reply To This Comment

kadang-kadang hati tisu juga kot, tp makin umur meningkat makin kurang rasanya, dulu, lagi mudah terasa...huhu

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia alah dgn orang mulut lezer,huhu

najihah sahami said...Reply To This Comment

haha..org laser, dia tak berhati tisu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...