Monday, December 5, 2011

Janganlah Kacau!



Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.


Isnin sudah hari ni, tapi hari ni agak kelam kabut di permulaan hariku. Malam tadi sebelum tidur hubby berpesan agar LM makan ubat dulu. LM pesan dengannya jika baby menangis malam -malam nak susu tolong kejutkan LM, maklumlah....makan ubat pasti tidurku akan lebih lena.

Seingat LM memang ada hubby kejutkan bila baby nak susu, siap LM tepis tangan hubby cakap "jangan lah kacau". Ops, ayat jangan kacau tu dalam separa sedar ye...takda bermaksud dari hati pun.Pasti hubby hairan, mana ada kacau kan?hahahah. "Baby nak susu" hubby jawab, alalala, ciannyer baby dah meraung-meraung  ummi pula tak sedar-sedar, hik hik hik



Entah baby puas menyusu ke tidak tu LM tak pasti, tapi memang syok tidur dalam cuaca dingin dan mata bergam dek kerana ubat selsema dan batuk malam tadi. Takmo kacau saya tido ye...hehe



www.tips-fb.com

13 comments:

Nazifa said...Reply To This Comment

hahaha..bulan tido time demam la paling lena.sbb minum ubt batuk..lena sgt tido...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

hehehe.. samala LM.. kalau dah makan ubat selsema...sory.. selamat malam!!tidur lena tak sedar2 dah

diana said...Reply To This Comment

selamat bertiduran LM..:P

adele said...Reply To This Comment

kalau tak berniat nak melawan suami tak pelah..ekekek

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Nazifabetul tu bulan..sama cam akak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Chekgu Azrinehehehe..terus lena tak sedar apa kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@dianakeh3

Nong Andy said...Reply To This Comment

salam tuan rumah. nak sampuk sat !

kalau baby breastfeed.. sebaiknya jgn makan ubat selsema or ubat batuk ia akan memudaratkan baby yg breastfeed.. tapi kalau baby susu botol itu lain cerita la.

Rain said...Reply To This Comment

haha sis ni.. ingatkan ngamuk kat sapa.. tajuk gempak

Cho Zila said...Reply To This Comment

nong andy : pernah gak rasanya dengar gitu dan sllnyer doktorpun kalau bg ubatpun tak hengatler camner tapi rasa cam tak bolehjer kot..
tak ingat alternatif lain... dah lama tak bf...

H.J said...Reply To This Comment

nak pergi kelas pom malas kak LM kalo sejuk2 ni..haha

*meced tu matured..haha

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Ahahaha.... Ciannya nye bb ngan hb tu, :D

anamizu said...Reply To This Comment

cian ummi...takmola kacau ummi..hehe
cian baby jugak..hehe




luv,
anamizu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...