Wednesday, December 7, 2011

Kata Semangat Buat Perempuan Yang Terhegeh-Hegeh- Ini Pun Kau Cari?



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tengok tajuk tu..wahaha...memang nak tergelak jumpa keyword tu. Eh, pernah ke saya buat entri camtu, takda kot? LM sentiasa pesan, malah selalu pesan kat adik manis di luar sana. Jangan jadi wanita yang terhegeh-hegeh. Jika orang dah tak suka korang berlalu je pergi. Tak perlu merayu dan menangisi nasib. Jika itu memang jodoh yang Allah tetapkan ia pasti kembali.



Nak cari kata semangat buat perempuan yang terhegeh-hegeh buat apa? Nak belajar macam mana cara nak merayu lelaki tu? baik tak payah! wahai wanita, kita dilahirkan bersama maruah. Bila bergelar wanita, kita memegang amanah untuk menjaga maruah diri, ibu dan bapa serta seluruh keluarga selain yang paling atas maruah agama. Terhegeh-hegeh mencari cinta, mengejar kekasih itu bukan satu benda yang baik okey.


Takmo terhegeh-hegeh pasni. Orang tak ingin biarlah, teruskan melangkah dan berdoa dipertemukan dengan insan yang lebih baik. Itu saja pesanan buat gadis manis yang sedang kecewa di tinggal kekasih. Mengadu lah kepada pencipta kita, Allah mendengar segala rintihan hati kita, wallahualam.


Psst: dah macam blog doktor cinta, banyak orang search tips menangani perasaan duka lara je kat sini..huhu.


www.tips-fb.com

11 comments:

Amyna said...Reply To This Comment

Hai LM..

belog LM boleh dijadikan satu belog motivasi.. myna suka baca entry LM yang telus mulus dan banyak nasehat... happy blogging LM...

Jo Qusary said...Reply To This Comment

Hahaha, betul tu... drpd jadi pompuan terhegeh2, baik cari lain je mcm aku pastu hepi balik... skg dah hepi dgn Mr. A lepas lupakan mamat yg beberapa bulan dulu tu...

H.J said...Reply To This Comment

terbaik la kak LM

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

saya pun suka baca entry LM.. sebab santai je.. dan paling penting berguna untuk semua.. hehehe

saveqmm said...Reply To This Comment

betul tu LM...nice one!

diana said...Reply To This Comment

bunga bukan sekuntum kumbang bukan seeekor..
jangan terhegeh2..
nampak tak manis..

~ yus ~ said...Reply To This Comment

macam-macam keyword diorang ni cari kan..:)

Cik Jari said...Reply To This Comment

Jika itu memang jodoh yang Allah tetapkan ia pasti kembali.

Setuju dengan ummi...Cinta tuh bukanlah cinta kalau dipaksa... :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

akan ku ingat pesanmu ini sahabat

thanks

najihah sahami said...Reply To This Comment

cinta bukan memiliki.auww!

ermafatiha said...Reply To This Comment

that's rite dear..like your post..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...