Friday, December 2, 2011

Menghilang



Assalamualikum....


4 hari LM demam,semalam paling teruk sampaikan dengan rela hati encik suami tak pergi kerja menjaga isterinya yang cumil eh bukan,yang sakit di rumah. Terima kasih buatn encik suami....dapat LM makan ubat on time dan rest secukupnya.
Blog tak berupdate sebab entri auto post dah kehabisan sebab tu korang baru perasan LM tak muncul. Masa mula-mula demam entri auto post masih banyak...hehe. Bila LM hilang ada yang dah mula pm...wahh perasan juga LM menyelam tak muncul-muncul ye?



Buat sahabat yang prihatin terima kasih banyak-banyak. Buat kak kak ayu terima kasih susah-susah sms adik. Love akak. Sayang kalian semua juga yang sangat mengambil berat. Alhamdulillah...masih bernafas lagi diri ini walau belum sihat sepenuhnya.
www.tips-fb.com

19 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...Reply To This Comment

makan ubat itu yg penting..leh cepat sembuh yer kak!!

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

selalu tertanya2 kemanakah dikau..
syukur...

kalau dah berblog maksudnya kamu dah sihat kan
mari, kak suapkan nasi lemak untuk kamu..
dekat2 jangan jauh2..
nanti mulutmu comot...

hehehhhe

Izan Ishak said...Reply To This Comment

siannya LM demam... jgn lupa makan ubat tau. jaga diri selalu ye!

laskar pelangi said...Reply To This Comment

akak! semoga cepat sihat ye:) minum air masak banyak2..ubat jgn lupa makan ikut waktu tau:)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Lor.. kesian sangat LM.. dah agak dah LM teruk demamnya ni sebab takde entry baru.. apa2 pun doakan LM cepat sembuh ye.. amin

diana said...Reply To This Comment

kenapa LM sellu sakit2??
kat sana panas ke??

ijatnuar87 said...Reply To This Comment

aiyark...mcm2 la kakak yg sorng nih,hehehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

so sweet suami LM :)

mmg la isteri nya cumil :)

jage diri ye,mkn ubat

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

yeahh akak cumil! haha :D


cepat sihat kak :)

exora said...Reply To This Comment

smg LM cepat sembuh...

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

makn obat yea sambil manja2kan diri semoga cepat semboh

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

rindu LM =) moga cepat sembuh.leh jenguk rara oke!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

dah la cuti lame weekend lepas..
minggu ni plak akk xsehat...tup2 jmpe weekend skali lg...
rindu bertimpa2 kat akk...
get well soon kakak.. :)

Rain said...Reply To This Comment

celoteh n nasihat LM bagi kesan pada rain and maybe teman-teman lain..

rehat ya sis.. bagi masa buat diri, cepat sembuh leh cepat sambung celoteh.. rindu

najihah sahami said...Reply To This Comment

ecece....laju je sembuh sebab cik abang jaga ye kak. hehehe...

najihah sahami said...Reply To This Comment

take care akak sayamm.

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

cepat2 sembuh tau..!!!

iza said...Reply To This Comment

Assalam..
Sekarang ni musim demam kot...anak dan hubby iza pun demam juga..

Moga cepat sembuh..

deno said...Reply To This Comment

kak Lm take care... banyakkan rehat ya... semoga cepat sihat! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...