Wednesday, December 14, 2011

Mengidam Kuih Lopes



Salam buat semua....aduhh ni dah nak asar, saya mengidam sangat nak makan kuih lopes yang lembut dan sedikit kenyal.


Nak sangat....huhu


www.tips-fb.com

16 comments:

fiverul wan said...Reply To This Comment

rasanya kat pantai timur ada nama lain utk kuih ni.. lupa ah nama apa

Cik Sara said...Reply To This Comment

Ngidam plak saya tengok gambar kuih lapis tu LM..ngee...

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

aduh..lapar plak kak..

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

y pun suka kuih lopes ni..kalau bulan pose suka sangat beli,nak wat xreti.he3

khairul akmal bin azman said...Reply To This Comment

meleleh gua tgk der kueh tue..

ZURAINI said...Reply To This Comment

saye reti buat! heuheuheu.. g google resepi then buat. baru puas mknn. hee :)

mMoOnN aAlLeEaA said...Reply To This Comment

lama tak makan kuih lopes

fany wany said...Reply To This Comment

wuuuuuu, dapnya dapnya :DD

ieda said...Reply To This Comment

uishh biar benar dik .. huhuh di sana payah nak dpt kan ..
kena buat sendiri nie .. cer tgk resepi kawan2 ..

Azwani said...Reply To This Comment

buatlah LM...agak2 bhn2 tu ada tak kat sana..ermmm dapnyeeee

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

aah la..dah lama xmakan kuih ni..sedap

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

xpnh wt lg

al-lavendari said...Reply To This Comment

pakngah pun suka kueh jennifer lopes ni ! hehe

ejulz said...Reply To This Comment

xtau kuih ni.. teringin gak nak rasa. heHe

Pia said...Reply To This Comment

"buat ler LM...ada stok pulut tak...santan beli yg kotak punya..akak pun lama tk mkn kuih ni...last mkn bln posa hari tu..seketoi jer...eh,nangka akk tunggu hari jer tu nk msk ranum...tgk nangka jer akak ingat kamu...hehhe...jgn ngidam nangka pulak dah ler..."

Lea Isnawi said...Reply To This Comment

tetibe rasa kempunan jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...