Friday, December 30, 2011

Roti Pintal




Assalamualaikum....

Salam Jumaat buat semua. Alhamdulillah kita masih bernafas hari ini, masih berpeluang menghambakan diri kepada Allah yang Esa.



Roti comot ni saya buat beberapa hari lepas. Konon nak pintal-pintal sekali tak sama besar, atas gemuk bawah kurus. Takpalah...janji boleh makan kan? Nanti boleh belajar buat roti cantik-cantik lepas ni.



Alhamdulillah rezeki perut cumil kami...moga tahun baru memberi 1001 nikmat kebahagiaan buat diri saya juga, amin. Saya dilanda kerinduan....

www.tips-fb.com

15 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

gebunye la

nakkk

Tina Othman said...Reply To This Comment

wah sedapnya

Ieja said...Reply To This Comment

buat sendiri?pandainya :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahmeh la mkn sama2 iffah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Tina Othmanalhamdulillah..sedap.rezekiperut kami

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iejatak pandai lagi..sis baru blajar2 nak buat roti

AdiaLuze said...Reply To This Comment

Apa plak comot .. Oke la tu. Tgk pun tau sedap .. Hehehe ^^
Dilanda kerinduan dgn sapa la tu ye ..

P/S : Sy pun bkn follow sgt citer Tentang Dhia tu sis. Semlm tu episod last, tu yang pulun tgk .. Ahaksss

renjerkabloi said...Reply To This Comment

lain macam tengok roti ni hehe.. sedap ni :P

najihah sahami said...Reply To This Comment

huaaa...xcantek pun xpe kak..asal sedapp..nyammm

diana said...Reply To This Comment

naik cantik tu..
berapa kali test ni LM??

kakchik@ella said...Reply To This Comment

pandai adik buat ..

sarah mohamad said...Reply To This Comment

Memula buat kalau tak jadi biasa lah. Kali kedua buat mesti menjadi kak. HEHEHE

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

wahhh hebak sis =)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Biar rupamu tidak sehensem Aaron aziz, janji rsmu sedap...muahahaha

CIK TOM said...Reply To This Comment

comot?comel je sy tgk akak..mesti sedap ni..terliur tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...